جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

روحیه شهادت‌طلبی در تمامی نیرو‌های ارتش وجود دارد

امیر سرتیپ هادیان گفت: روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و ازجان‌گذشتگی در تمامی نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد.
کد خبر: ۵۲۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 25May 2022

امیر سرتیپ هادیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه تشییع پیکر خلبانان شهید این نیرو که در سانحه روز گذشته هواپیمای اف ۷ در شرق اصفهان به شهادت رسیدند، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دو تن از خلبانان جان برکف نیروی هوایی ارتش، اظهار داشت: اولویت نیرو‌های مسلح، ارتقای توان رزم برای پاسخگویی به تهدید‌ها در هر سطحی است؛ که بالطبع در راستای کسب این توان همواره نیاز است تمرین‌های لازم در نیروی هوایی و پرواز‌های روزانه در امر آموزش برای ارتقا توان رزم خلبانان صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اعلام آمادگی همه‌جانبه و حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش در رزمایش‌ها و صیانت از مرزها، مردم‌یاری و... همواره موجب دلگرمی مردم است.

امیر هادیان گفت: پیامی که ازخودگذشتگی و حضور همه‌جانبه نیرو‌های ارتش برای دشمنان قسم‌خورده این آب و خاک دارد، حفظ یکپارچگی، ارتقای توان رزم، دفاع و صیانت از حدود و ثغور و حفظ امنیت پایدار کشور است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و ازجان‌گذشتگی در تمامی نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد.

بنابراین گزارش، پیکر مطهر سرهنگ دوم شهید « قاسم زمانی» و ستوان‌یکم خلبان شهید «محمدجواد بای» صبح امروز با حضور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، هم‌رزمان و خانواده این شهدا در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان تشییع شد.

قرار است پیکر شهید «زمانی» در گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده و پیکر شهید «بای» برای خاک‌سپاری به زادگاهش استان گلستان منتقل شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار