وزیر دفاع لبنان:

لبنانی‌ها منتظر آزادی اراضی لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی هستند

موریس سلیم در سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی گفت: لبنانی‌ها در انتظار روزی هستند که همه اراضی تحت اشغال لبنان، آزاد شود.
کد خبر: ۵۲۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ - 25May 2022

لبنانی‌ها منتظر آزادی اراضی لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، موریس سلیم وزیر دفاع لبنان در سخنانی به مناسبت عید مقاومت و آزادی در لبنان، اظهار داشت: همه لبنانی‌ها منتظر روزی هستند که در آن همه اراضی تحت اشغال لبنان (اشاره به مزارع شبعا، ارتفاعات کفرشوبا و بخشی از روستای غجر) آزاد شود.

وی افزود: با وجود شرایط سخت و دشوار کنونی در لبنان، نباید از خوشحالی و سرور به مناسبت دستاورد بزرگ ملی آزادسازی جنوب لبنان در ۲۵ می ۲۰۰۰ خودداری کنیم، رخدادی که دل مردم لبنان به ویژه اهالی جنوب را عمیقاً خوشحال کرد.

سلیم در ادامه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای لبنان از نیرو‌های مقاومت، ارتش و ملت در مسیر آزادسازی جنوب لبنان، تاکید کرد: مردم ما منتظر روزی هستند که همه اراضی باقیمانده تحت اشغال آزاد شود تا شادی خود را کامل کنند.

وزیر دفاع لبنان همچنین با اشاره به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی از طریق زمین، هوا و دریا به حریم این کشور، بر لزوم حفظ وحدت و تقویت اراده لبنانی در مواجهه با دشمنان تاکید کرد.

۲۵ مه سال ۲۰۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در نهایت پس از تحمل ضربات متعدد از مقاومت و ملت لبنان مجبور به عقب‌نشینی از جنوب این کشور شد. این رخداد که زمینه‌ساز شکست‌های بعدی رژیم صهیونیستی شد در لبنان به عید مقاومت و آزادی موسوم است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار