رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام:

شهدا چشم‌ و‌‌ چراغ ملت و نظام اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «شعبانعلی» با بیان اینکه شهدا چشم‌ و‌‌ چراغ ملت و نظام اسلامی هستند، گفت: برگزاری کنگره و یادواره شهدا به ویژه شهدای روحانی، فرصتی مغتنم در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت به ویژه نسل جوان است.
کد خبر: ۵۲۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ - 25May 2022

قلم و علم علما است که شهید راه خدا را می‌پروراندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «محمدحسن شعبانعلی» رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام، صبح امروز در حاشیه برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور و گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۱ شهید روحانی استان که در سالن جلسات الغدیر در فرماندهی انتظامی استان ایلام برگزار شد، اظهار داشت:  شهدا چشم‌ و‌‌ چراغ ملت و نظام اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام «شعبانعلی» بیان کرد: در روزهای ابتدای جنگ تحمیلی، روحانیت با برتن کردن لباس رزم، به میدان مقابله با هجوم رژیم بعثی وارد شدند و در کنار دیگر رزمندگان از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم به ویژه شهدای روحانی، گفت: برگزاری کنگره و یادواره شهدا به ویژه شهدای روحانی، فرصتی مغتنم در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت به ویژه نسل جوان امروز است.

حجت‌الاسلام شعبانعلی با بیان اینکه فضیلت قلم علما بر خون شهدا،  نشان دهنده عظمت و جایگاه قلم علماست که بر اساس تعالیم اسلامی شکل گرفته است، یادآور شد: آن قلمی که از تعالیم غیر آسمانی باشد زمینه ساز  افول جامعه را رقم  فراهم می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امید است که همه ما بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، عنوان کرد: روحانیت ایلام در جنگ تحمیلی در خط مقدم دفاع از کشور بوده و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و از این حیث رتبه نخست را در سطح کشور دارد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها