فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج:

فتح خرمشهر نماد انس، الفت، اتحاد و وحدت نیرو‌های مسلح در خلق آن حماسه ماندگار است

سرهنگ ربیعی گفت: فتح خرمشهر نماد انس، الفت، اتحاد و وحدت نیرو‌های مسلح در خلق آن حماسه ماندگار است، جنگ امروز دشمن جنگ نرم است و دشمن بار‌ها به این موضوع اذعان کرده که هرگز با کشت و کشتار ایران را به زمین نخواهد زد.
کد خبر: ۵۲۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 25May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «عیسی ربیعی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج ظهر امروز (چهارشنبه) در حضور پایوران و سربازان این سپاه، با اشاره به فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه بزرگداشت سوم خردادماه است که بعد از گذشت ۴۰ سال همچنان از آن دوران پر خاطره به نیکی و با افتخار یاد می‌شود.

وی با یادآوری اینکه سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ یکی از پرافتخارترین روز‌ها در تاریخ زندگی امت است افزود: فتح خرمشهر نماد انس، الفت، اتحاد و وحدت نیرو‌های مسلح در خلق آن حماسه ماندگار است.

سرهنگ ربیعی با اشاره به آیه ۱۲۶ سوره آل عمران "وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَىٰ لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ ۗ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ" تصریح کرد: خدا آن وعده را نداد مگر آن که به شما مژده فتح دهد و تا دل شما مطمئن شود و فتح و پیروزی نصیب کسی نشود مگر از جانب خدای توانای دانا، یک مسلمان و رزمنده مجاهد دلبستگی‌اش نصرت الهی است.

وی با بیان اینکه اتفاقات برای یک رزمنده مجاهد موجب آرامش خاطر و امید می‌شود خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما از نیرو‌های نظامی، دفاعی و موشکی قدرتمندی برخوردار است و دشمنان به قدرت ایران اذعان داشته و به جایگاه ما در دنیا غبطه می‌خورند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج تصریح کرد: جنگ امروز دشمن جنگ نرم است و دشمن بار‌ها به این موضوع اذعان کرده که هرگز با کشت و کشتار ایران را به زمین نخواهد زد بلکه با بکارگیری تمام نیرو و توان رسانه‌ای خود سعی در زمین‌گیر کردن ایران خواهد داشت که در این رابطه باید قدرت رسانه‌ای ما ارتقا یابد تا بتوانیم در برابر هر هجمه فرهنگی و اخلاقی دشمن قدرتمندانه بایستیم.

سرهنگ ربیعی در پایان ضمن تشکر از حضور خانواده‌های انقلابی و ولایتمدار شهرستان آوج که در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» همراه با فرزندان خود حضور داشتند گفت: نسل جوان با ارزش‌های والا مانند صداقت، ایثار، مشارکت، همدلی، وفاق و امید به آینده که توسط رزمندگان در دوران دفاع مقدس به خوبی ظهور پیدا کرد آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها