نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی:

قلم، زبان و سیره علما شهیدپرور است

حجت الاسلام «قریشی» با بیان اینکه قلم، زبان و سیره علما شهیدپرور است، گفت: نمونه بارز آن شهدایی همچون سردار سلیمانی‌ها و صیاد شیرازی‌ها و سایر شهدای والامقام هستند که با تعلیمات امام خمینی (ره) به این مقام ارزشمند شهادت رسیدند.
کد خبر: ۵۲۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ - 25May 2022

قلم، زبان و سیره علما شهید پرور است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت 94 شهید روحانی استان آذربایجان غربی که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد گفت: مقام شهید در دین اسلام به اندازه ای والا و ارزشمند است که هر انسانی آشنا به معارف دین باشد برای رسیدن به این منزلت از خداوند متعال آرزوی شهادت می کند.

وی با اشاره به حضور روحانیت در دفاع مقدس، نقش آنها را در دفاع از کیان کشور بسیار اثر گذار و درخشان توصیف کرد و افزود: دفاع مقدس صحنه تجلی وحدت و انسجام اقشار مختلف بود و در این میان قشر روحانیت علاوه بر وظیفه تبلیغ و تقویت باورهای دینی و اعتقادی خود بصورت عملی نیز با حضور در جبهه های جنگ و ایستادگی در برابر دشمنان دعوت کننده به افضل ترین خیر و نیکی که شهادت در راه خدا است بودند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه قلم، زبان و سیره علما شهید پرور است اظهار داشت:  نمونه بارز آن شهدایی همچون سردار سلیمانی ها و صیاد شیرازی ها و سایر شهدای والامقام هستند که با تعلیمات امام خمینی (ره) به این مقام ارزشمند شهادت رسیدند.

وی گفت: بنابراین اگر امروز ما نیز راه شهدا و سیره عملی آنها را ادامه دهیم و از مسیر دین که آن ها نیز از آن عبور کردند خارج نشویم، در قیامت در صف شهدا قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار