فرماندار دزفول خبر داد:

پخش برنامه های تلویزیونی چهارم خرداد از ۳۵ شبکه تلویزیونی

فرهمندپور گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، فضاسازی گسترده در تقاط مختلف شهرستان، فضاسازی در ادارات، تولید محتوا در رسانه‌ها و فضای مجازی و ارتباط با ۳۵ شبکه تلویزیونی از جمله برنامه‌های گرامیداشت چهارم خرداد امسال بودند که به اجرا درآمدند.
کد خبر: ۵۲۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 25May 2022

پخش برنامه های تلویزیونی چهارم خرداد از ۳۵ شبکه تلویزیونیبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی فرهمندپور» فرماندار دزفول امروز (چهارشنبه) در همایش گرامیداشت چهارم خرداد که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، اظهار داشت: امسال برنامه‌های گرامیداشت چهارم خرداد به همت تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های شهرستان مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته برگزار شد و در این بین جشن‌های بزرگ و محله محور در راستای همدردی با مردم آبادان لغو شدند.

وی افزود: سال گذشته در برنامه‌های چهارم خرداد با همکاری رزمندگان دفاع مقدس و فعالان اقتصادی و حوزه‌های مختلف به مقایسه و معرفی دزفول دیروز و دزفول امروز پرداختیم.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه نمایش توانمندی‌های دزفولِ امروزی محور برنامه‌های گرامیداشت چهارم خرداد امسال بود، عنوان کرد: در این راستا از هفته گذشته نمایشگاه توانمندی‌های دزفولِ امروز در حسینیه ثارالله برپا شد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

فرهمندپور با اشاره به وجود ۳۰۰ شرکت فعال در شهرستان دزفول، تصریح کرد: از این تعداد ۲۲ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش بنیان محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار دادند.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، فضاسازی گسترده در تقاط مختلف شهرستان، فضاسازی در ادارات، تولید محتوا در رسانه‌ها و فضای مجازی، ارتباط با ۳۵ شبکه تلویزیونی، برگزاری مراسم قرائت دعا، برگزاری جشن‌های مردمی در حسینیه ثارالله، برگزاری برنامه شب خاطره گویی، تجلیل از مادران و همسران شهدا، رونمایی از چندین کتاب با موضوع شهدای دزفول و دفاع مقدس، تولید ۲۰ نماهنگ و سرود و آغاز فیلم برداری دو فیلم سینمایی با موضوع دزفول در ایام جنگ تحمیلی را از جمله برنامه‌های گرامیداشت چهارم خرداد امسال برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها