فتح خرمشهر؛ فتح خون/

برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد و رونمایی از کتب دفاع مقدس در اردبیل

مراسم انس و مودت پیشکسوتان دفاع مقدس ویژه گرامی داشت حماسه سوم خرداد در اردبیل برگزار و از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۵۲۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ - 26May 2022

برگزاری مراسم گرامی داشت سوم خرداد و رونمایی از کتب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم انس و مودت پیشکسوتان دفاع مقدس ویژه گرامی‌داشت حماسه سوم خرداد، امروز (پنج‌شنبه) در سالن «ولایت» سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار و از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد.

در این مراسم، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، با بیان اینکه راه شهدا، همان راه ائمه معصومین (ع) است، اظهار داشت: شهدا در حقیقت شناسنامه و هویت ما هستند و آن‌ها در فتوحاتی همچون فتح خرمشهر، معادلات جهانی را برهم زدند و ابهت ابرقدرت‌های مستکبر را در هم شکستند.

در ادامه مراسم «ابراهیم شجاعی» از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس استان اردبیل به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و سرود «سلام فرمانده» توسط گروه سرود «الهادی» محله «آقاکاظم» اردبیل اجرا شد.

سپس، تئاتر «بابا نفس داد» با بازی «کیوان پورمحمدتقی» برای حاضران به نمایش در آمد و در ادامه از جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان تجلیل شد.

در پایان این مراسم، از کتاب‌های «همه راه‌های نرفته» روایت‌گر خاطرات «علی ایلات» نوشته «فرانک انصاری»، «ما شنیده ها را دیده‌ایم» روایت‌گر خاطرات «صالح ایلات» نوشته «فرانک انصاری»، «به خاطر وطنم» روایت‌گر خاطرات «حسین ایلات» نوشته «اکبر ایلات» و «میثاق مهدوی» مجموعه اشعار دفاع مقدس «سلامت  مهدوی» از تولیدات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار