فتح خرمشهر؛ فتح خون/ امام جمعه سیمرغ:

روحانیون در همه مقاطع انقلاب اسلامی پیشرو و پیشتاز بودند

حجت الاسلام «محمد نسب» گفت: روحانیون در همه مقاطع انقلاب اسلامی پیشرو و پیشتاز بودند و در هشت سال دفاع مقدس نیز به نسبت جمعیت خود بیشترین شهدا و ایثارگر را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
کد خبر: ۵۲۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ - 26May 2022

روحانیون در همه مقاطع انقلاب اسلامی پیشرو و پیشتاز بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، یادواره شهدای فتح خرمشهر و شهدای روحانی شهرستان سیمرغ همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) عصر پنجشنبه با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان سیمرغ، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم شهیدپرور در گلزار شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد نسب امام جمعه شهرستان سیمرغ گفت: روحانیون در همه مقاطع انقلاب اسلامی پیشرو و پیشتاز بودند و در ۸سال دفاع مقدس نیز به نسبت جمعیت خود بیشترین شهدا و ایثارگر را تقدیم انقلاب کرده اند.

وی افزود: همچنین روحانیون و مرجعیت شیعه آگاه و با بصیرت از سنگر اسلام و معنویت دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمنان در این میدان اهداف شوم خود را دنبال کنند.

امام جمعه سیمرغ خاطرنشان کرد: این شکوه و عظمتی که امروز از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در جوامع بین المللی می‌بینیم، و آمریکای جنایتکار در مقابل وحدت این ملت به زانو درآمده است، به برکت جانفشانی شهدا است.

حجت الاسلام محمدنسب بیان داشت: اینکه شهدا با قلب‌های آکنده از اعتقاد به اهل بیت (ع) به میدان مبارزه می‌رفتند، همه ارزش‌هایی که در زمان ائمه اطهار به خاطر آن جان‌ها فدا می‌شد، امروز نیز وجود دارد و شهدا هم برای همین ارزش‌ها جانفشانی کردند.

امام جمعه سیمرغ گفت: مردم خرمشهر در دوران جنگ روز‌های سختی را سپری کردند، مادران این شهر جوانانی، چون محمد جهان‌آرا را در دل پرورش دادند.

مرثیه سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهدای سیمرغ بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار