شهید باقری: با اتحاد بر دشمن غلبه کنید

شهید حیدر باقری در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «نماز جماعت را رها نکنید، چون با جماعت و اتحاد است که می‌توان بر دشمن غالب شد، قدر انقلاب و امام و یارانش را بدانید.»
کد خبر: ۵۲۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵ - 29May 2022

شهید باقری: با اتحاد بر دشمن غلبه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید حیدر باقری

«با سلام خدمت پدر و مادر گرامی‌ام و خواهر خوبم و دوستان و آشنایان! امیدوارم که همیشه پیروز و سربلند باشید، چند سطری را با عنوان وصیت و یادگاری می‌نویسم، چون مبارزه با دشمن در این جنگ برای ما جوانان سعادت است و باید خود را وقف این کار کنیم.

وصیت من به پدر و مادرم این است که اگر شهید شدم برایم سیاه نپوشید و گریه نکنید و دشمنان را شاد نگردانید، گوش به فرمان امام باشید هر کدام از رزمندگان را، چون من بدانید و برایشان دعا کنید وقتی دلتان می‌گیرد به یاد امام حسین و یاران مظلوم او گریه کنید.

به برادرانم می‌گویم که در عزایم لباس سیاه نپوشید و به جای آن اسلحه‌ام را از زمین بردارید و با شجاعت و غیرت دشمن را از سرزمین خود برانید و سرباز دائمی امام باشید.

خواهرم تو نیز همچون زینب (س) که پرچمدار خون برادرانش شد، باش و آن بانو را الگوی خود و دوستانت قرار بده و با متانت و حجاب و ابهت خود دشمنان داخلی و خارجی را از مملکت دور کن؛ و شما ملت عزیز و قهرمان‌پرور همیشه گوش به فرمان امام باشید و همچنان شعار «ما همه سرباز توایم خمینی گوش به فرمان توایم خمینی» را زمزمه خود کنید، نماز جماعت را رها نکنید، چون با جماعت و اتحاد است که می‌توان بر دشمن غالب شد، قدر این انقلاب و امام و یارانش را بدانید اگر امام نبود اگر دست فولادین و اراده راه‌بخش او نبود ما الان هم در زیر بیرق ستم‌گستر شاه و اجانب بیگانه بودیم پس قدر این ید قدرت خدا را بدانید که واقعا نعمت بزرگ و بی نظیری است، با غیرت وطن‌دوستی خود به دشمنان اجازه تجاوز ندهید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار