رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ مطرح کرد؛

کشف ۹۰ درصد جرایم در کمتر از یک ماه/ توانمندی پلیس آگاهی ۲ برابر شده است

سردار قنبری گفت: بیش از ۹۰ درصد از جرایم جنایی در کشور کمتر از یک ماه کشف می‌شود و این نتیجه توانمند بودن و عالم بودن کارآگاهان ما در پلیس آگاهی است.
کد خبر: ۵۲۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ - 29May 2022

کشف ۹۰ درصد جرایم در کمتر از یک ماه / توانمندی پلیس آگاهی ۲ برابر شده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس آگاهی فاتب، اظهار داشت: کار اصلی پلیس آگاهی کشف جرم است، هرچند پیشگیری از اصل کار است، اما کشف جرم هم مسأله‌ای مهم در جرم رخ داده است.

وی افزود: صحنه جرم بعد از اینکه جرم رخ می‌دهد توسط پلیس آگاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از این طریق راهی برای دستیابی به مجرم پیدا شود.

سردار قنبری عنوان کرد: امروزه توانمندی پلیس آگاهی دو برابر شده است و برای کشف جرم از راه‌های علمی جدا از مواردی که در صحنه جرم وجود دارد استفاده می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی گفت: اشرافیتی که پلیس آگاهی بر مجرمین کشور دارد کامل است و تمام اقدامات مجرمان را تحت نظر داریم.

سردار قنبری بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد از جرایم جنایی در کشور کمتر از یک ماه کشف می‌شود و این نتیجه توانمند بودن و عالم بودن کارآگاهان ما در پلیس آگاهی است.

وی افزود: امروز در کشور جرم مهم و پیچیده و کشف نشده‌ای که مردم را آزار دهد خیلی کم داریم در واقع می‌توانم بگویم اصلاً نداریم.

رئیس پلیس آگاهی با اشاره به جغرافیای جرم گفت: جغرافیای مکانی و زمانی جرم به شدت مورد توجه پلیس آگاهی است و همین اکیپ واکنش سریع فاتب برای مبارزه با کیف قاپی نمونه‌ای از به کارگیری آمار‌های مربوط به جغرافیای جرم است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد جرایم در کشور مربوط به سرقت است و جدا از پلیس سایر دستگاه‌ها و حتی خود مردم هم باید پای کار بیایند.

وی گفت: تخصصی‌ترین پلیس در فراجا پلیس آگاهی است، الان در مجموعه پلیس آگاهی فردی را نداریم که فاقد رتبه کارآگاهی باشد و بنا داریم این موضوع را تقویت کنیم.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار