برگزاری مسابقه داستان کوتاه با محوریت دفاع مقدس در شیراز

به مناسبت ایام گرامیداشت آزادسازی خرمشهر مسابقه داستان کوتاه با عنوان «چه رخ می‌داد اگر رزمندگان نبودند...» در شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ - 29May 2022

برگزاری مسابقه داستان کوتاه با محوریت دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، به مناسبت ایام گرامیداشت آزادسازی خرمشهر مسابقه داستان کوتاه با عنوان «چه رخ می‌داد اگر رزمندگان نبودند...» به همت بنیاد نخبگان فارس با همکاری مجمع خیران نخبه‌پرور فارس تیر امسال در شیراز برگزار می‌شود.

بنا به اعلام دبیرخانه فراخوان اثر این مسابقه، داستان کوتاه ارسالی به این مسابقه باید در گونه ادبی «تاریخ جانشین» به نگارش درآید و نهایتا تا 15 تیر امسال به دبیرخانه این مسابقه ارسال شود.

در این گونه ادبی، روایت و دنیای داستان، با این انگاره‌ی خیالی شکل می‌گیرد که در تاریخ ایران، مقاومت جانانه، جان‌فشانی و ایثار مردم، دلاورمردان و رزمندگان ایرانی در دوران هشت ساله دفاع مقدس، انگار که رخ نداده بود و قطعا موضوع داستان نیز درباره عواقب و پیامدهای ناگوار چنین فقدانی خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند (بدون محدودیت سنی) داستان کوتاه خود را تا 15 تیر‌ در قالب یک فایل word به پست الکترونیک farhangi.fars@bmn.ir ارسال کنند.

همچنین داستان کوتاه ارسالی باید بین  2 هزار تا 5 هزار کلمه باشد، با قلم B Nazanin و اندازه 13 و فاصله خطوط یک سانتیمترکه حدوداً 5 تا 10 صفحه خواهد شد تایپ شود و نویسندگان نیز لازم است که تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شماره تلفن همراه، آدرس کامل پستی و آدرس پست الکترونیک خود را به همراه داستان ارسالی اعلام نمایند.

به نفر اول این مسابقه مبلغ 2 میلیون تومان، به نفر دوم یک میلیون و 500 هزار تومان و به نفر سوم یک میلیون جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت و از 10 اثر شایسته تقدیر نیز با اهدای لوح تقدیرقدردانی به عمل خواهد آمد و پیگیری جهت چاپ آثار برتر نیز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار