فرمانده نیروی دریایی سپاه:

سردار رودکی بانی ابداعات نوین عملیاتی در نیروی دریایی سپاه بود

دریادار تنگسیری در پیامی از سردار رودکی به عنوان بانی ابداعات نوین عملیاتی در نیروی دریایی سپاه نام برد.
کد خبر: ۵۲۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ - 29May 2022

سردار رودکی بانی ابداعات نوین عملیاتی در نیروی دریایی سپاه بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آستانه فرا رسیدن نهم خرداد ماه سالروز شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج عبدالله رودکی، پیام تکریم و تجلیل از مقام و جایگاه این شهید والا مقام، صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.»

«هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.» (سوره مبارکه آل عمران آیه۱۶۹)

غروب نهم خرداد ماه سال ۱۳۷۹ یادآور سالروز شهادت سردار دریادل دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی «دریادار پاسدار حاج عبدالله رودکی» می‌باشد که به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معزز، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت، پاسداران غیور انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار ایران اسلامی به خصوص مردم نجیب و شهید پرور استان فارس، خاصه شهر شیراز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

این سردار خوشنام و مجاهد فی سبیل الله در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی این سرزمین به‌ویژه در مصاف با استکبار جهانی از جنگ تحمیلی هشت ساله تا همراهی با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل گیری جبهه مقاومت، شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت بود و با صفا و صمیمیت و روح متعالی، همیشه در مسیر تعالی اسلام و انقلاب اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی مخلصانه انجام وظیفه می‌نمود.

نگاه خاص و راهبردی شهید رودکی نقشی تعیین کننده در دفاع مقدس و شکل گیری یگان‌های غواصی و شناور‌های تندرو سپاه داشت و در تشکیل سازمان جبهه مقاومت نیز از طراحان و همیاران سیدین حزب الله لبنان (سیدعباس موسوی و سید حسن نصرالله) بود و امروز تاثیر اندیشه‌ها و تاکتیک‌های ابداعی او در سراسر جبهه مقاومت، برای تربیت شدگانش راهگشا و پیش برنده است.

اخلاص، عبودیت، مردانگی، شجاعت و ولایتمداری این شهید والامقام همیشه برای همرزمانش الگویی شایسته و حتی در جامعه بیرون از سپاه نیز فردی مردمدار، مهربان، محروم نواز و ملجأ راهگشا و امید بخش برای محرومین و اقشار ضعیف جامعه بود.

ایشان با اینکه طراح سازمان رزم و عملیات نوین نیروی دریایی سپاه بود، برای تسلیح نمودن شناور‌های تندرو به راکت‌ها و موشک‌های هدایت شونده و راه اندازی پدافند هوایی و شکل گیری هسته اولیه جبهه مقاومت، تلاش‌های موفقیت آمیزی انجام داد و از روی اخلاص و نیت پاکی که داشت هیچگاه خود را بانی این ابداعات نوین معرفی ننمود و با اخلاص، تدین و محبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت بویژه حضرت زهراء (سلام الله علیها) با همراهی رزمندگان دریادل، به مجاهدت فی سبیل الله در دفاع مقدس گام بر می‌داشت.

اینجانب بر روح پرفتوح این سردار شجاع، با اخلاص، ولایتمدار، بهترین درود‌ها و صلوات تقدیم می‌کنم و برای ایشان، رضوان و جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

روحش شاد و راهش پر رهرو و نورانی باد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها