جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران کشف شد

«حسینی» گفت: ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مازندران در سال جاری کشف شد و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۲۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ - 29May 2022

۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران کشف شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سید موسی حسینی» جانشین فرمانده انتظامی مازندران امروز در مراسم امحای یک تن مواد مخدر مازندران در بهشهر اظهار داشت: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر اولویت مهم نیروی انتظامی است و امسال این مهم با قوت در دستور کار است.

وی افزود: ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مازندران در سال جاری کشف شد و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که در دو ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: همچنین ۲۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مازندران شناسایی و منهدم شدند که با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی شد.

حسینی گفت: در همین راستا کشفیات مختلف شیشه و مشتقات در سراسر کشور و استان مازندران افزایش یافته و در این راستا هم با همه توان پای کار هستیم.

کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان مازندران

«علی اصغر میرزایی» فرماندار بهشهر و رئیس ستاد مواد مخدر شهرستان بهشهر هم در سخنانی با اشاره به کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در سال گذشته در استان مازندران خاطرنشان کرد: در سال جاری در دو ماه نخست امسال ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بهشهر کشف و ضبط شده است.

میرزایی افزود: افزایش آگاهی رسانی به جامعه در مورد مواد مخدر از وظایف مهم ما است و در این راستا با اجرای طرح «یاری گران زندگی» در شهرستان بهشهر تلاش شد تا ۱۸ هزار دانش آموز بهشهری آموزش در راستای مقابله با گرفتار شدن در دام مواد مخدر و مضرت آن را فرا گیرند.

وی گفت: شهرستان بهشهر دارای ۲۴ مرکز سرپایی متادون درمانی و ۲ مرکز کمپ غیر دارویی است تاکنون ۵۸۰ نفر بهبودیافته از کمپ‌ها به ثبت رسیده‌اند و همچنین ۳ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی به افراد بهبودیافته و کمپ‌ها اختصاص یافت.

در این مراسم از خانواده شهید «رضا حسنی» شهید مبارزه با مواد مخدر بهشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار