رئیس سازمان تبلیغات مطرح کرد؛

لزوم بهره‌مندی از ابزارهای رسانه‌ای و هنری برای ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: خانواده‌هایی که تعداد فرزندان بیشتری دارند، خانواده‌ای پر رونق، شاداب و جذاب‌تر هستند و این واقعیات را باید با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای، گردشگری، هنری، نمایشگاهی، آموزش‌های مجازی و حضوری، با مردم در میان بگذاریم.
کد خبر: ۵۲۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ - 29May 2022

لزوم بهره‌مندی از ابزارهای رسانه‌ای و هنری برای ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوریبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با عنوان «خانواده؛ یعنی عشق، شوق، آرامش» به تشریح نقش و اهميت اعضای خانواده در ايجاد خانواده شاد و پايداری آن پرداخت و ارتباط بين كاركردهای خانواده، ضرورت تحكيم و تعالی نهاد خانواده را مورد تأكيد قرار داد.

حجت‌الاسلام قمی ضمن قدردانی از کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: بنده با انسان‌های دلسوز، شریف و خدومی در طول این سال‌ها در سازمان آشنا شدم که خالصانه مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: خدمت‌هایی که سازمان تلاش می‌کند برای مردم داشته باشد بسیاری از اوقات به خادمین و اعضای خدمت گزار این سازمان کمتر ارائه می‌دهد چرا که سازمان و اعضای آن خود را موظف خدمت به مردم می‌داند بر همین اساس خادمین نهضت تبلیغات اسلام ناب در این سال‌ها از کمترین خدمات بهره‌مند بودند.

وی با استناد به کلام امام راحل تصریح کرد: حضرت امام هدف از تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را نشر خوبی‌ها بیان می‌کنند و می‌فرمایند «وظیفه تبلیغات اسلامی شناساندن خوبی‌ها است و تشویق به انجام آن و ترسیم زشتی‌ها و راه‌های منع از آن است»؛ این تعابیر بسیار ساده و قابل فهم است.

قمی ادامه داد: زحمتکشان سازمان تبلیغات همواره خود را مکلف می‌دانند بیشتر از دیگر سازمان‌ها در جامعه خدمت‌رسانی داشته باشند چرا که به فلسفه وجودی تأسیس سازمان آگاهی کامل دارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز بسیاری از افرادی که در فضای تدینی خانواده پر رونق، خانواده شاداب و خانواده پرزحمت تلاش می‌کنند نخستین سخنی که بعضاً می‌شنوند این است که آیا شما می‌دانید پوشک بچه چه قیمتی دارد؟ همه این‌ها واقعیت تلخ جامعه ما است.

وی افزود: مقصود از نشر خوبی‌ها آن است که واقعیت‌ها کتمان و مخفی باقی نماند. خانواده‌هایی که تعداد فرزندان بیشتری دارند، خانواده‌ای پر رونق، شاداب و جذاب‌تر هستند. این واقعیات را باید با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای، گردشگری، هنری، نمایشگاهی، آموزش‌های مجازی و حضوری، محتوای کمی و اصیل سنتی با مردم در میان بگذاریم چرا که بیان این واقعیات به نفع جامعه است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها