صهیونیست‌ها از ترس انتقام ایران ترکیه را ترک می‌کنند

بیش از ۱۰۰ اسرائیلی در ترکیه به دلیل نگرانی از حوادث امنیتی خواستار بازگشت فوری به تل آویو و خروج از ترکیه هستند.
کد خبر: ۵۲۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 31May 2022

صهیونیست‌ها از ترس انتقام ایران ترکیه را ترک می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع خبری تل‌آویو از جمله شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ اسرائیلی در ترکیه به دلیل نگرانی از حوادث امنیتی خواستار بازگشت فوری به تل‌آویو و خروج از ترکیه هستند.

گفته شده این گردشگران نگران بوده‌اند که توسط ایران هدف قرار گیرند و از همین رو نیز خواستار بازگشت فوری به فلسطین اشغالی شدند.

درخواست اسرائیلی‌ها برای بازگشت به تل‌آویو یک روز پس از آن صورت گرفته که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، ساکنان این رژیم را از سفر به ترکیه برحذر داشت. روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت هم اعلام کرد که این هشدار از ترس هرگونه حمله و عملیات انتقام‌گیری ایران داده شده است.

پس از اقدام تروریستی علیه شهید «صیاد خدایی» در تهران، ترس و نگرانی از انتقام ایران سراسر مناطق اشغالی را فراگرفته است. این ترس و نگرانی بویژه پس از آن بیشتر شد که «نفتالی بنت»؛ نخست وزیر رژیم صهیونستی در جریان شرکت در مراسم موهوم «رقص پرچم» در بیت المقدس بدون نام بردن از کشور و یا شخص خاصی به صورت تلویحی به انجام اقدام تروریستی علیه شهید خدایی در تهران اعتراف کرد.

حتی پیش از این نیز روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی مفصل اعلام کرده بود که ترور شهید خدایی در تهران از سوی نیرو‌های صهیونیستی و با هدف تحت الشعاع قرار دادن گفت‌وگو‌های هسته‌ای ایران با کشور‌های غربی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها