استاندار تهران:

چشم دوختن به غرب اشتباه بزرگی بود/ دولت سیزدهم بر توان داخلی تکیه دارد

منصوری گفت: چشم دوختن به غرب اشتباه بزرگی بود که فرصت‌های بی‌شماری از کشور را هدر داد، اعتماد به تحقق وعده الهی به این معناست که نباید به وعده غرب و آمریکا اعتماد داشت و عمر کشور را پای مذاکرات تلف کرد.
کد خبر: ۵۲۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ - 05June 2022

چشم دوختن به غرب اشتباه بزرگی بود/ دولت سیزدهم بر توان داخلی تکیه داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محسن منصوری استاندار تهران در مراسم گرامیداشت ۱۵ خرداد در مسجد رضوی ورامین، ضمن اشاره به اجرای طرح اقتصادی دولت، اظهار داشت: قطعا اجرای این طرح بزرگ و سنگین برای مردم مشکلاتی را به وجود آورده و ما کاملا به این مسائل به خاطر اطلاعاتی که از منابع مختلف دریافت می‌شود، واقف هستیم، مشکلاتی که تا امروز با صبوری قابل تقدیر مردم بوده و در حال رفع شدن است.

وی گفت: صبوری مردم به خاطر اعتمادی است که آنان به صداقت دولت و رئیس جمهوری دارند، مردم به خوبی می‌دانند که دولت برای خدمت رسانی به جامعه خواب را بر خود حرام کرده و در سطوح مدیریتی پنجشنبه و جمعه و تعطیلی معنایی ندارد، این میراثی است که از امام راحل به ما رسیده که برای رفع مشکلات چشم به بیرون نداشته باشیم و فقط به داشته‌های خودمان اتکا کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه چشم دوختن به غرب اشتباه بزرگی بود که فرصت‌های بی‌شماری از کشور را هدر داد، افزود: اعتماد به تحقق وعده الهی به این معناست که نباید به وعده غرب و آمریکا اعتماد داشت و عمر کشور را پای مذاکرات تلف کرد.

منصوری تصریح کرد: دولت سیزدهم افتخار دارد که برای حل مشکلات کشور چشم به بیرون ندارد و تنها به ظرفیت‌های داخلی تکیه کرده است که نمونه آن را می‌توان در به صفر رسیدن آمار تلفات انسانی ناشی از شیوع ویروس کرونا مشاهده کرد، هر چند که باز هم برخی از افراد برای ضعیف جلوه‌ دادن توان دانشمندان ایران در تولید و صادرات واکسن کرونا اعلام می‌کنند که آمار کرونا در کل جهان کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: امروز کشور با تکیه بر توان داخلی، نفت خود را به فروش می‌رساند، در تکنولوژی و نانو قدرت مطلق منطقه است و در حوزه سلامت با اختلاف بسیار در منطقه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و در حوزه فناوری اطلاعات بسیاری از کشورهای جهان کارهای خود را به ایران می‌سپارند و در سدسازی، خدمات کشاورزی و توان شرکت‌های دانش‌بنیان، ایران به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است.

استاندار تهران گفت: امروز نتیجه تأکید رهبر معظم انقلاب بر جنبش نرم‌افزازی از ۲۰ سال پیش باعث شده تا ۶ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور ایجاد شده و جریان مدیریتی نرمی را ایجاد کنند که مدیران و پرسنل آن به‌عنوان ژنرال‌های حوزه علم توانسته‌اند پیچیده‌ترین مسائل کشور را حل کنند.

منصوری اظهار داشت: البته انقلاب در کنار رویش‌های خود، ریزش‌هایی را نیز دارد البته به آن خرسند نیستیم ولی اگر کسی نتواند پا به پای انقلاب حرکت کند، ناگزیر باید از قطار انقلاب خارج شود زیرا انقلاب با هیچ کس عهد اخوت نبسته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها