اسماعیل هنیه:

دفاع از هویت اسلامی «مسجدالاقصی» بر همه واجب است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در دیدار با اعضای اتحادیه جهانی علمای مسلمان در استانبول گفت: همه طرف‌ها از «مسجدالاقصی» و هویت اسلامی آن دفاع کنند.
کد خبر: ۵۲۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 06June 2022

دفاع از «مسجدالاقصی» و هویت اسلامی آن بر همه واجب استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اعضای اتحادیه جهانی علمای مسلمان در مقر این اتحادیه در استانبول دیدار کرد.

در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین و تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست علیه قدس و مسجد الاقصی گفت‌وگو شد.

اسماعیل هنیه ضمن اشاره به جنایات اخیر اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی و برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس، بر ضرورت تلاش تمامی طرف‌ها جهت حمایت از مسجد الاقصی و حفظ هویت اسلامی آن تاکید کرد.

هنیه تصریح کرد: قدس و مسجد الاقصی دو مؤلفه اصلی وحدت امت هستند که بر سر آن‌ها اجماع وجود دارد.

وی همچنین اظهار داشت: سر و سامان دادن به اوضاع داخلی فلسطین با توجه به وضعیت کنونی و خطرات پیش روی مسئله فلسطین، در راس اولویت‌های جنبش متبوعش قرار دارد.

پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: دشمن صهیونیستی بداند که شمشیرِ قدس هنوز در غلاف نرفته است.

در ادامه بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید شد: ما قاطعانه در برابر اقدامات خصمانه دشمن صهیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی می‌ایستیم. صهیونیست‌ها امروز با بحران موجودیتی مواجه هستند به همین خاطر پیش از ورود به هر گونه نبردی، هزار بار درباره آن فکر می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار