استاندار مازندران:

گرد آمدن زیر چتر درخشان قرآن رمز نجات و رستگاری است

«حسینی‌پور» گفت: امروز رمز نجات و رستگاری برای مسلمانان و بصیرت و آگاهی برای نسل جوان جامعه، گردآمدن زیر چتر درخشان و روشنایی بخش کتاب الهی است.
کد خبر: ۵۲۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 07June 2022

برگزاری مسابقات قرآنی منبعی الهام‌بخش برای جوانان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در حاشیه آغاز ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این همایش معنوی، اظهار داشت: قرآن کریم کلام نورانی الهی و سرچشمه زلال نجات و هدایت بشر از ظلمات جهل و نادانی و تنها نسخه آسمانی و کامل سعادت انسان و حبل المتین مسلمین در تمامی ادوار است.

وی افزود: در پرتو هدایت قرآن کریم، جامعه از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها در امان خواهد بود و با چنگ زدن به این رشته محکم الهی است که مسلمانان از تفرق و پراکندگی به وحدت و اتحاد و پیوستگی و اخوت و برادری برای مقابله با دشمنان دست می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رمز نجات و رستگاری برای مسلمانان و بصیرت و آگاهی برای نسل جوان جامعه، گردآمدن زیر چتر درخشان و روشنایی بخش کتاب الهی است و برگزاری همایش‌ها و مسابقات قرآنی، محملی مغتنم برای ترویج فرهنگ قرآنی و منبعی الهام بخش برای جوانان و آینده سازان خواهد بود.

حسینی‌پور با دعوت از مردم ولایتمدار و جوانان مازندران برای ثبت نام در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، تاکید کرد: جوانان عزیز استان برای آشنایی بیش از پیش با کتاب الهی و نشر و ترویج معارف قرآنی در این دوره از مسابقات بصورت حداکثری مشارکت کنند.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه بزرگترین رویداد قرآنی استان مازندران، گفت: همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها اجرایی استان در برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها