فرمانده کل ارتش:

اقتدار ارتش نقش مهمی در امنیت و ثبات کشور دارد

سرلشکر موسوی با بیان اینکه وجود یک ارتش مقتدر حتی در زمان صلح، نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار یک کشور دارد، گفت: امروز ارتش در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین مردم و مسئولان، عزیز و ارزشمند است.
کد خبر: ۵۲۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ - 08June 2022

هم‌اندیشی فرمانده کل ارتش با دانشجویان «دافوس آجا»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشست هم‌اندیشی امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش با دانشجویان مدیریت دفاعی دوره ۳۲ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد.

سرلشکر موسوی در این نشست، ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت، به جایگاه مهم نیرو‌های مسلح در جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: حضور ارتش در کشور، امنیت‌آفرین است و همه اتفاق نظر دارند که وجود یک ارتش مقتدر حتی در زمان صلح، نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار یک کشور دارد.

وی در خصوص نگاه فرمانده معظم کل قوا به ارتش گفت: امروز ارتش در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین مردم و مسئولان، عزیز و ارزشمند است و نقش ارتش و اقدامات آن در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در صفحات تاریخ کشورمان ثبت شده است.

در این نشست، دانشجویان سوال‌ها، دیدگاه‌ها و راهکار‌های خود را با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

سرلشکر موسوی نیز ضمن تبیین اهداف و راهبرد‌های ارتش در حوزه‌های گوناگون در مورد موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان، با آن‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار