جنبش «جهاد اسلامی»:

جنایات صهیونیست‌ها موجب تقویت روحیه مقاومت در صفوف فلسطینیان می‌شود

جنبش «جهاد اسلامی» با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن یک فلسطینی، اعلام کرد: این اقدامات و جنایت‌ها موجب تقویت روحیه مقاومت در صفوف فلسطینیان می‌شود.
کد خبر: ۵۲۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴ - 11June 2022

جنایات صهیونیست‌ها موجب تقویت روحیه مقاومت در صفوف فلسطینیان می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش «جهاد اسلامی» امروز شنبه بیانیه‌ای را در خصوص اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن یک شهروند مجاهد فلسطینی، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: این اقدامات و جنایت‌ها نمی‌تواند مسیر مقاومت و جهاد در فلسطین را متوقف سازد. ملت فلسطین همچنان در برابر صهیونیست‌ها خواهد ایستاد.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: بدون شک خون به ناحق ریخته شده شهید فلسطینی در شهر جنین موجب تقویت روحیه مقاومت در صفوف فلسطینیان خواهد شد. پیشتر «سمیح عمارنه» جوان فلسطینی که در درگیری‌های اخیر در شهرک یعبد در مجاورت شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه اعلام کرد که سمیح عمارنه جوان مجروح فلسطینی که در بیمارستانی در رام الله بستری و تحت درمان بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است. گفتنی است سمیح عمارنه از اسرای فلسطینی بود که سابقه گذراندن چندین سال حبس در زندان‌های رژیم صهیونیستی را داشت.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار