معاون هماهنگ‌کننده ارتش مطرح کرد؛

اعمال تهدید‌های دشمن به شکل جنگ‌های ترکیبی

امیر «سیاری» گفت: همه می‌دانیم که استکبار جهانی از ما کینه دارد و تهدیدات را از ما برنمی‌دارد و این تهدیدها به شکل جنگ‌های ترکیبی در حال اعمال است.
کد خبر: ۵۲۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ - 11June 2022

حضور در جبهه‌های جنگ نرم، هم‌تراز حضور در جبهه‌های جنگ سخت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم بهره‌برداری از سالن اجتماعات مصباح واقع در ستاد فرماندهی ارتش، اظهار داشت: حضور در جبهه‌های جنگ نرم، هم‌تراز حضور در جبهه‌های جنگ سخت است.

امیر سیاری با بیان اینکه تمامی اقداماتی که پیرامون و درون ستاد ارتش انجام شده نشان دهنده یک تغییر فرهنگی است، تصریح کرد: بحث‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و اگر به آن‌ها توجه نشود، آسیب می‌بینیم. همه می‌دانیم که استکبار جهانی از ما کینه دارد و تهدیدات را از ما برنمی‌دارد و این تهدید‌ها به شکل جنگ‌های ترکیبی در حال اعمال است. ما موظفیم به این تهدیدات جواب دهیم که یکی از ابعاد بسیار مهم آن حوزه فرهنگی است. هرچه قدر بتوانیم امکاناتی داشته باشیم که به بحث‌های فرهنگی بپردازیم و این موضوع را رشد دهیم می‌تواند در بقیه ابعاد این کار اثر مثبت بگذارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره اقدامات اثربخش فرهنگی و جهادی اخیر در اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، افزود: بحث همایش زوج‌های جوان که در مشهد مقدس برگزار شد، اقدام فرهنگی و ارزشمندی بود که امیدوارم ادامه‌دار باشد و اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جایگاه و وزن خود را در سطح ستاد نشان دهد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دهدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و تشکر از امیر سیاری به خاطر توجه ویژه به موضوعات فرهنگی و تربیتی در سطح ارتش گفت: مدارا کردن با مردم، خوش رفتاری و صبر در گرفتاری‌ها از خصائصی است که باید از پیامبر (ص) و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) الگوبرداری کرد و در وجودمان نهادینه شود.

سالن اجتماعات مصباح ستاد ارتش با ظرفیت ۱۰۴ صندلی و با امکانات صوتی و تصویری دیجیتال و با هدف برگزاری همایش‌های عمومی و تخصصی ویژه کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های ستاد ارتش در مدت زمان هشت ماه تجهیز شده و به بهره‌برداری رسیده است.

در مراسم بهره‌برداری از سالن مصباح ستاد ارتش، امیر سرتیپ اکرمی‌نیا معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ ونک معاون بازرسی ارتش، امیر سرتیپ دوم تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و امیر سرتیپ دوم عزیزی فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها