رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی لبنان را تهدید کرد

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در صورت بروز جنگ با لبنان هزاران هدف از پیش تعیین شده از جمله سامانه‌های موشکی و راکتی و بسیاری دیگر از اهداف مورد بمباران قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۲۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ - 13June 2022

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی لبنان را تهدید کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی لبنان را تهدید نظامی کرد و اظهار داشت: هزاران هدف از جمله سامانه‌های موشکی و خمپاره‌ای و موشک انداز‌ها تعیین شده است تا در صورت بروز جنگ با لبنان مورد بمباران قرار گیرند.

رئیس ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا‌های خود افزود: تمام اهداف در طرح بمباران مقر‌های فرماندهی و سامانه‌های موشکی و راکتی و دیگر هدف‌ها موجود است. تمام این اهداف در لبنان مورد حمله واقع خواهد شد.

کوخاوی در عین حال ادعا کرد که حملات بسیار شدیدی در صورت بروز جنگ انجام خواهد شد، اما قبل از حمله از ساکنان خواسته خواهد شد که این مناطق را ترک کنند.

این ادعا‌های رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در حالی است که «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: حزب‌الله از وجبی از خاک لبنان چشم پوشی نخواهد کرد و همانطور که ما لبنان را از لوث اسرائیلی‌ها و تکفیری‌ها آزاد کردیم و قدرت بازدارندگی با دشمن صهیونیست برقرار کردیم، در راستای حمایت لبنان از گام بر می‌داریم و واکنشی متناسب با تحرکات دشمن نشان می‌دهیم.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان هم در سخنرانی اخیر خود ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی برای آغاز استخراج گاز از میادین نفتی واقع در آب‌های لبنان، به کشتی یونانی حاضر در میدان گازی کاریش نیز هشدار داد و گفت: ما دست بسته نخواهیم بود و همه گزینه‌ها روی میز است. ما دنبال جنگ نیستیم؛ بلکه دنبال این هستیم که نفت و گاز لبنان، در اختیار لبنان باقی بماند. ما در مقابل دشمنی هستیم که قطعنامه‌های بین‌المللی را به رسمیت نمی‌شناسد و تنها منطقی که از آن تبعیت می‌کند منطق زور و استیلا است. تجربه نشان داده که دشمن به هیچ قطعنامه بین‌المللی پاسخ نمی‌دهد و تنها به فشار و مقاومت پاسخ می‌دهد و با زور هم از نوار غزه خارج شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها