دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر مازندران خبر داد؛

آغاز طرح استانی «حجاب و عفاف» در مازندران

«محمدی» از اجرای طرح «حجاب و عفاف» در مازندران خبر داد و گفت: این ستاد در نظر دارد با اجرای این طرح، امنیت اخلاقی را به فضای جامعه بازگرداند.
کد خبر: ۵۲۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 18June 2022

آغاز طرح استانی «حجاب و عفاف» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مهرداد محمدی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با «حسن جهانیان مدیر کل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان» دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدی در این دیدار اظهار کرد: این دستگاه با توجه به نحوه ارتباطی که با مردم دارد و خدمات به موقعی که به آن‌ها ارائه می‌دهد می‌تواند کمک شایانی به ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نقاط حادثه خیز جاده‌های استان توسط اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای، گفت: این مسائل که با جان هموطنان عزیزمان به صورت مستقیم در ارتباط است بسیار حائز اهمیت بوده و باید در این مسیر از ظرفیت‌های حاکمیتی استفاده کنیم و با ایمن سازی معابر شاهد کمترین حوادث باشیم؛ همین موارد جزو معروف‌های برجسته این دستگاه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به عدم تکمیل جاده کمربندی بابل به آمل، یادآور شد: پیشنهاد ستاد این است که دستگاه‌ها در حوزه‌های تخصصی خود از ظرفیت و اطلاعات مردم بهره بگیرند و اگر بنا به دلایل مختلف از جمله کمبود بودجه، مسئله را با مردم در میان بگذارند تا مردم اقناع شوند، زیرا این هم یک جهاد تبیین است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به وظایف و فعالیت‌های متنوع معاونت مهندسی فرهنگی ستاد اشاره و خواستار توجه دستگاه‌های حاکمیتی به موضوع اطلاع رسانی پیرامون مسائل فرهنگی و در دسترس قرار دادن ۲۰ درصد از فضای تبلیغاتی استان به این مجموعه شد.

این مسئول با بیان اینکه اگر مردم را در مسائل مختلف جامعه درگیر کنیم و از ظرفیت عظیم مردمی در پیشبرد برنامه‌ها بهره بگیریم بسیار خوب است، اظهار داشت: یکی از هنر‌های دولت سیزدهم هم مردمی‌سازی است که در موضوع واکسیناسیون به عینه آن را شاهد بودیم؛ این برنامه خوبی است و ما نیز در ستاد تشکل‌های مردمی را ایجاد کردیم که ظرفیت همکاری با دستگاه‌های مختلف در عرصه‌های تخصصی را دارند.

محمدی در پایان به اجرای طرح حجاب و عفاف در قالب قرارگاه ۲۱ تیر در سراسر استان خبر داد و تاکید کرد: این طرح در ابتدا از دستگاه‌های دولتی آغاز و به مرور اصناف، اماکن عمومی، مراکز تفریحی و ... را در بر خواهد گرفت تا شاهد حل این معضل مهم اجتماعی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها