مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

فلسفه راهیان نور را باید تبیین کنیم

«عزت‌خواه» به اهمیت اردوهای راهیان نور اشاره داشت و گفت: ما آن طور که لازم است فلسفه راهیان نور را برای نسل جوان به خوبی تبیین نکردیم و باید در این زمینه، تلاش‌ها دوچندان شود.
کد خبر: ۵۲۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 18June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «حسنعلی عزت‌خواه» مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه زندگی و حیات و پیشرفت ما مدیون نظام و انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا است، اظهار داشت: شهدا از همه هستی خود گذشتند تا امروز کشوری سربلند و باعزت داشته باشیم.

وی معرفی سبک زندگی و سیره شهدا به جامعه و نسل جوان را ضروری دانست و افزود: یکی از شاخص‌ترین دوران هویت‌ساز ما، دوران دفاع مقدس بود و همه ما وظیفه داریم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص «جهاد تبیین»، رسالتمان را در خصوص شهدا و دوران دفاع مقدس انجام دهیم که در این راستا وظیفه سنگینی در بحث معرفی سبک زندگی و سیره شهدا داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت اردوهای راهیان نور اشاره داشت و بیان کرد: ما نتوانسته‌ایم فلسفه راهیان نور را برای نسل جوان به خوبی تبیین کنیم و باید در زمینه تلاش‌ها دوچندان شود.

عز‌ت‌خواه خاطرنشان کرد: امروز که همه چیز مهیا است باید رهرو شهدا باشیم و به طور قطع به برنامه‌های حوزه دفاع مقدس ورود پیدا می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد راه شهدا را برجسته کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار