مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی:

ترویج اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی با تأسی به منویات رهبر انقلاب محقق می‌شود

حجت‌الاسلام «سبزیان» گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرمایشات راهبردی و ارزشمند در حوزه سیره و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان فرمودند که می‌تواند سرلوحه همه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترویج اندیشه سیاسی انقلاب باشد.
کد خبر: ۵۲۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ - 19June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای افزایش تعاملات فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری به امضای حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و حجت‌الاسلام «تقی خادم» رئیس دفتر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در استان رسید.

حجت‌الاسلام سبزیان در ابتدای این مراسم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرمایشات راهبردی و ارزشمند در حوزه سیره و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان فرمودند که می‌تواند سرلوحه همه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترویج اندیشه سیاسی انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) روح جمهوری اسلامی هستند و اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته شود مانند نقشی بر دیوار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در واقع رهبر معظم انقلاب اسلامی با موضع‌گیری‌های خود در مراسم سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی وظیفه مهم و سنگین ترویج و شناساندن اندیشه و سیره امام خمینی (ره) به‌ویژه با توجه به بیانیه گام دوم  انقلاب را بر عهده همه دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی و سیاسی گذاشته‌اند و ما تلاش می‌کنیم در مجموعه کتابخانه‌های عمومی روح جمهوری اسلامی را زنده نگه داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی با اشاره به نقش کتابخانه‌های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی، پایگاه‌های مردمی و مراکز آموزشی غیررسمی اظهار امیدواری کرد این تفاهم‌نامه سرآغاز انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های مفید و ارزشمند در جهت زنده نگه‌داشتن اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی باشد.

ترویج اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی با تأسی به منویات رهبر انقلاب محقق می‌شود

در ادامه حجت‌الاسلام خادم در این مراسم ضمن قدردانی از تدبیر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و توجه ویژه به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی، نشر و ترویج اندیشه و سیره حضرت امام خمینی(ره) را یک وظیفه ملی، فردی و دینی دانست.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امام خمینی (ره) پرچم جمهوری اسلامی، انقلاب و ملت ایران است، گفت: هر کسی در زیر این پرچم خدمت کند پیرو بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار