معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تشریح کرد؛

اقدامات سپاه پاسداران در حوزه مولدهای انرژی/ هدف‌گذاری ما صرفه‌جویی ۲۰ درصدی در مصرف آب و برق بود

سردار همتی گفت: همه رده‌های تابعه سپاه از جمله سپاه‌های استانی و بسیج تا پایان شهریور از ساعت ۱۰ صبح به بعد جهت کاستن از بار مصرفی برق سراسری کشور، مولد‌های تولید برق خود را روشن می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲ - 23June 2022

مولد‌های برق سپاه تا پایان شهریور از ساعت ۱۰ صبح روشن می‌شوندسردار «حسین همتی» معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره رزمایش مشترک سپاه و وزارت نیرو برای کاهش مصرف آب و برق، اظهار داشت: رزمایش مشترک سپاه با وزارت نیرو و سایر دستگاه‌ها بدین منظور هدف‌گذاری شده است که از اول تیر تا آخر شهریور آب و برق در مراکز تابعه سپاه به‌صورت بهینه مصرف شود تا بلکه بدین شیوه بتوانیم به میزان ۳۰ درصد مصارف عمومی کل سپاه را در این دو حوزه کاهش دهیم.

وی افزود: بدین ترتیب همه رده‌های تابعه سپاه از جمله سپاه‌های استانی و بسیج از ساعت ۱۰ صبح به بعد جهت کاستن از بار مصرفی برق سراسری کشور، مولد‌های تولید برق خود را روشن می‌کنند و البته به موازات آن، سایر اقداماتی را هم که برای کاهش مصرف برق در قالب دستورالعملی ابلاغ شده است، انجام خواهند داد.

سردار همتی ادامه داد: برای نظارت بر حسن اجرای رزمایش نیز به‌صورت برخط مصرف رده‌ها کنترل شده و با سال‌های گذشته تطبیق داده می‌شوند؛ علاوه بر این، نظارت‌های میدانی نیز با همکاری شرکت‌های آب و برق صورت می‌گیرد.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه اضافه کرد: این کار یعنی کاهش مصرف برق و آب را سال گذشته هم انجام دادیم؛ اما با این تفاوت که سال گذشته هدف‌گذاری ما رسیدن به ۲۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف آب و برق بود که از این میزان ۱۰ درصد آن محقق شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار