مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی‌بدیل است

غلامپور گفت: نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی‌بدیل است و آشنایی جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان در گروه فرهنگ‌سازی اهالی رسانه است.
کد خبر: ۵۳۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ - 22June 2022

نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی‌بدیل استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «نعمت‌اله غلامپور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌ها، فعالیت‌ها و عملکرد سه ماهه نخست سال جاری پرداخت و اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر وارد عرصه جدیدی از خدمات به صورت مطلوب‌تر و شاسیته‌تر به بهترین انسان‌های روی زمین که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند، شده است و تلاش‌های زیادی در حوزه ترویج فرهنگ غنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است و نقش شما اصحاب رسانه و خبرنگاران در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی‌بدیل است و آشنایی جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان در گروه فرهنگ‌سازی اهالی رسانه است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند این وظیفه رسانه است که با فرهنگ‌سازی مطلوب و بازگویی حقایق موجود طوری عمل کند که شرمنده شهدا، جانبازان و آزادگان که سرمایه ملی ما هستند، نشویم.

غلامپور خاطرنشان کرد: برای ایثارگران تحت پوشش بیمه تکمیلی و همگانی طرح پایش سلامت خانواده‌های شاهد و ایثارگر در حال انجام است که در همین راستا در سال ۱۴۰۱ بیش از پنج هزار و ۷۰۰ ایثارگر مورد پایش قرار گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۱ برای حدود ۳۸۰ نفر در بنیاد ملاقات مردمی برگزار شد و ۲۵۷ مشاوره در بنیاد انجام شده است و در سال جاری تاکنون دو بار کمیسیون پزشکی تعیین درصد، حالت اشتغال، حق پرستاری و اعتراضی برگزار شده است در حالی که در سال‌های گذشته این کمیسیون‌ها سالی یک‌بار برگزار می‌شد و در حال حاضر فردی در نوبت کمیسیون پزشکی تعیین درصد وجود ندارد و سومین کمیسیون پزشکی در پایان سال جاری برگزار می‌شود.

در ادامه هر یک از خبرنگاران و اصحاب رسانه سوالات خود در حوزه خدمات به جامعه ایثارگری استان را مطرح کردند و مدیرکل بنیاد به همراه اعضای شورای معاونان جوابگوی سوالات این عزیزان بودند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار