مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

جامعه سازی اسلامی با دولت سازی اسلامی اتفاق می‌افتد

سردار زهرایی گفت: جامعه سازی اسلامی با دولت سازی اسلامی اتفاق می‌افتد و برای ایجاد دولت اسلامی نیز باید ریل نظام اداری کشور اصلاح شود.
کد خبر: ۵۳۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ - 23June 2022

جامعه سازی اسلامی با دولت سازی اسلامی اتفاق می‌افتدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور شامگاه چهارشنبه در سفر به استان اردبیل اظهار داشت: جامعه سازی اسلامی با دولت سازی اسلامی اتفاق می‌افتد و برای ایجاد دولت اسلامی، نیز باید ریل نظام اداری کشور اصلاح شود و کار‌ها با روحیه جهادی و انگیزه الهی انجام شود.

وی با بیان اینکه دولت‌سازی اسلامی در دولت سیزدهم آغاز شده و اقدامات اساسی صورت گرفته و این آغاز یک اتفاق، بزرگ است، گفت: دولت‌سازی اسلامی به این معنا است که باید تمامی مسئولان مرکزی، استانی و شهرستانی روحیه جهادی، انقلابی داشته باشند و برای حل مشکلات موجود شبانه‌روز تلاش کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور جنبه دوم دولت سازی اسلامی را حضور مردم در صحنه عنوان کرد و افزود: یک جنبه مهم دولت سازی اسلامی پای کار بودن مردم است.

سردار زهرایی ادامه داد: بسیج تبدیل کننده تهدیدات دشمنان به فرصت برای پیشرفت کشور است و شجره طیبه بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است و با اقدام انقلابی خود ضمن کمک به دولت، بار‌های زمین مانده نظام جمهوری اسلامی را بر می‌دارد و شکوفایی اقتصادی در گرو تبدیل اقتصاد مقاومتی به دستورالعمل لازم الاجرا در دولت است.

وی با یادآوری مولفه‌هایی مانند انگیزه، ما می‌توانیم، همراهی، انسجام روبه‌جلو همراه با انتقاد سازنده و کار کارشناسی در فرایند دولت سازی اسلامی گفت: یک جنبه‌ای که الان تحقق پیدا می‌کند در طرح‌های کلان محرومیت‌زدایی است. در یک مدت سه ساله به حول و قوه الهی تحول را در زمینه‌های آب شرب پایدار روستاها، آب کشاورزی، مسکن محرومین، راه روستایی در منطقه خودتان خواهید دید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به اقدامات محرومیت زدایی بسیج در روستا‌ها اشاره کرد و گفت: نهضت آبرسانی به روستاها، ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، احیای جاده‌های روستایی در کنار فرهنگ سازی کار جهادی و تقویت روحیه انقلابی از جمله رسالت‌های جهادگران در مناطق مختلف و کم برخوردار کشور برای محرومیت زدایی و فراهم کردن زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار