مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی دفتر رهبری:

ترویج امید در جامعه جهاد عملی تبیین است

حجت‌الاسلام «صلح میرزایی» با بیان اینکه ترویج امید در جامعه جهاد عملی تبیین است، گفت: داشتن بصیرت و سواد رسانه‌ای نیز مسئله بسیار مهم است.
کد خبر: ۵۳۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹ - 23June 2022

ترویج امید در جامعه جهاد تبیین عملی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سعید صلح میرزایی» مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی دفتر رهبر معظم انقلاب امروز (پنجشنبه) در همایش نهضت پیشرفت و کنشگران و بانوان فعال فرهنگی استان به نقش مهم و مؤثر بانوان در تبیین مفاهیم فریضه جهاد تبیین اظهار داشت: مادران و خواهران همان گونه که در عرصه‌های مختلف تلاش و صبر و کمک کردند، در اجرا و تحقق فریضه جهاد تبیین نیز نقش مؤثر دارند.

وی با اظهار اینکه جهاد تبیین بدون عنصر محبت معنایی ندارد، گفت: عنصر محبت و استقامت در این مسیر لازم است و اگر فکر کنیم جهاد تبیین با شش ماه کار به نتیجه می‌رسد، اشتباه است زیرا دشمن سال‌های سال درحال کار کردن است و ۲۰ سانتی فرزندان ما قرار گرفته است.

حجت الاسلام صلح میرزایی با بیان اینکه رسیدن به محتوای بد اخلاقی به زیر پنج ثانیه رسیده است، افزود: دشمن تلاش و کار کرده است و نباید فکر کنیم که می‌توان خرابی‌ها را در مدت کوتاهی بازسازی کرد.

وی با عنوان اینکه خرابه‌های شبهات ذهن کودکان و فرزندان ما را پرکرده است، گفت: باید چندسال کار کنیم تا ذهن‌ها را تطهیر کنیم و عجله کردن در جهاد تبیین نوعی سم به شمار می‌رود.

مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به الزامات جهاد تبیین اظهار داشت: در حوزه جهاد تبیین باید برنامه ریزی و فرهنگ سازی داشته باشیم و نباید بگذاریم حرف ولی فقیه جامعه روی زمین بماند.

وی بر لزوم راه اندازی حلقه‌های بیانات خوانی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و از تهیه طرح مدرسه معارف انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: طی دو تا سه سال آینده پیش بینی می‌شود ۱۰۰ استاد برجسته تربیت کنیم.

حجت الاسلام صلح میرزایی گفت: یکی از جهادهای مهم تبیین‌، جهاد عملی تبیین است و باید با عمل خود کاری کنیم که امید در جامعه ترویج یابد و داشتن بصیرت و سواد رسانه‌ای نیز مسئله بسیار مهم است.

مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی دفتر رهبر معظم انقلاب مهارت اقناع سازی را برای مجاهد عرصه تبیین لازم دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار