امام جمعه لامرد:

دولت بدون شتابزدگی عادلانه‌سازی یارانه‌ها را عملی کند

حجت الاسلام «حسین‌زاده» گفت: دولت بدون شتابزدگی جراحی اقتصادی و عادلانه‌سازی و مردمی‌سازی یارانه‌ها را انجام بدهد و مدیران نالایق را نیز کنار بگذارد تا این مسیر سریعتر به نتیجه برسد.
کد خبر: ۵۳۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 24June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «علی حسین‌زاده» خطیب نماز جمعه شهرستان لامرد امروز سوم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی الغدیر لامرد برگزار شد با اشاره به اینکه دولت در مسیر صحیح خدمت به مردم قرار گرفته اظهار داشت: دولت باید بدون شتابزدگی جراحی اقتصادی و عادلانه‌سازی و مردمی‌سازی یارانه‌ها را انجام بدهد و مدیران نالایق را نیز کنار بگذارد تا این مسیر سریعتر به نتیجه برسد.

حجت الاسلام حسین‌زاده با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اندیشه‌ورزتر و عملگراتر از دولت قبل است افزود: رفع مشکلات اقتصادی باید مهمترین اولویت دولت باشد زیرا گرانی کمر مردم را شکسته و باید راهکاری برای رفع آن اندیشید.

امام جمعه لامرد تحریمهای ظالمانه استکبار جهانی، تبعات به جامانده از بیماری کرونا، کمبود کالاهای اساسی متأثر از خشکسالی جهانی و جنگ اوکراین، رکود جهانی اقتصاد بین‌الملل و توطئه و برنامه‌ریزی دشمن برای اختلال در بازار ارز، طلا و کالا و همچنین برخی عوامل داخلی و در نهایت کم‌کاری و سیاست‌های غلط اقتصادی دولت گذشته را از جمله مهمترین دلایل گرانی و وضعیت نابسامان بازار دانست و ابراز امیدواری کرد دولت سیزدهم در حل آنها موفق عمل کند.

حجت الاسلام حسین‌زاده با اشاره به سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه 1360 و ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدرش و نامگذاری هفته اول تیرماه به نام هفته قوه قضاییه گفت: یکی از الزامات امروز حرکت به سوی قوه قضاییه هم تراز با انقلاب اسلامی است که در این مسیر باید منویات رهبر معظم انقلاب به عنوان راهبر انقلاب محقق شود.

امام جمعه لامرد با تاکید بر اینکه مدیران قضایی ما باید بین مردم بوده و با مردم در ارتباط باشند و حرف‌های مردم را بشنوند افزود: برپایی میز خدمت در رفع مشکلات مردم از جمله اقداماتی است که می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها