استاندار تهران:

مبارزه با مواد مخدر در شمول حاکمیت قرار دارد

‌منصوری با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در شمول حاکمیت قرار دارد، گفت: اگر در حوزه مبارزه با مواد مخدر به خوبی عمل کنیم بخش زیادی از مشکلات اجتماعی و امنیتی جامعه را بر طرف کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۳۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ - 25June 2022

مبارزه با مواد مخدر در شمول حاکمیت قرار داردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی ‌منصوری استاندار تهران صبح امروز در همایش ملی جشن نجات که در مرکز درمان شهید زیادیان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در سطح استان تهران ‌مصمم هستیم ‌برخی مشکلات اجتماعی را به کلی حل کنیم‌ و این یک به یک در حال انجام است؛ بعضی از مسائل که در شمول حاکمیت محسوب می شود مبارزه با مواد مخدر است لذا چنانچه این ‌موضوع را رفع کنیم بخش زیادی از مشکلات اجتماعی و امنیتی جامعه را بر طرف کردیم.

وی ادامه داد: مواد مخدر آسیبی اجتماعی است زیرا اقتصاد خانواده‌های در معرض این ‌معضل اجتماعی بسیار آسیب پذیر است و این در حالی است که گردش مالی خرید و فروش مواد مخدر بسیار بالاست.

استاندار تهران افزود: معتقدیم‌ نسخه‌ای که در تهران دنبال می‌شود در آینده نه چندان دور به نتیجه خواهد رسید و از این روی تمام دستگاه‌های استان تهران برای رفع حداقل چهره شهر از وجود معتادان متجاهر پای کار آمده‌اند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها