یادداشت/ به مناسبت حادثه تروریستی هفتم تیر

«نفوذ» راهبرد دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون

جریان نفوذ پس از به ثمررسیدن درخت تنومند انقلاب اسلامی پس از ۴۴ سال همچنان وجود دارد. استعمارگران با روحیه استکباری هدفشان کشور‌های مستقل و غیر همسو است و از هر ابزاری چه نظامی، تهاجم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای رسیدن به نیات شومشان استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰ - 28June 2022

«نفوذ» راهبرد دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنونگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس_ سمانه حسن‌خانی؛ امروز که ۴۱ سال از واقعه تلخ و حزن‌آلود حادثه تروریستی هفتم تیر که منجر به شهادت آیت‌الله «سیدمحمد حسینی بهشتی»، رییس وقت دیوان عالی کشور و بیش از ۷۰ نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی میگذرد باید بیش از پیش به جریان «نفوذ» توجه شود.

جریانی که پس از به ثمررسیدن درخت تنومند انقلاب اسلامی پس از ۴۴ سال همچنان وجود دارد. استعمارگران با روحیه استکباری هدفشان کشور‌های مستقل و غیر همسو است و از هر ابزاری چه تهاجم نظامی، چه تهاجم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و عوامل نفوذی داخلی برای رسیدن به نیات شومشان استفاده می‌کنند.

منطقه غرب آسیا مخصوصا جمهوری اسلامی ایران طی سالیان زیادی دستخوش نفوذ بیگانگان بوده و همچنان است. نفوذی که آرامش و امنیت را در منطقه غرب آسیا تحت‌الشعاع قرار داده و مردم منطقه را بیش از پیش نگران می‌کند.

دشمنان ایران بعضا (داخلی) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای کوتاه مدت، میان مدت و حتی بلندمدت طرح‌های متعددی ریختند تا مسیر انقلاب را تضعیف و تحریف کنند و مشکلاتی را به وجود بیاورند و در این مسیر شهدای بسیاری هم تقدیم نظام شد.

آن‌ها برای رسیدن به اهداف شیطانی خود اشخاصی را با شگردهایی در تشکیلات نوپای پس از انقلاب وارد کردند و با شیوه‌های مختلف به جلب اعتماد انقلابیون و مسئولان پرداختند تا بتوانند براحتی ضربات خود را بر پیکر نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

بدخواهان نظام اسلامی عناصر فهیم، نخبه، کلیدی و خدوم کشور را شهید می‌کنند تا باعث اخلال و کندی در پیشرفت امور جاری کشور شوند و با آبروریزی در نظام اسلامی در صحنه جهانی برایمان مشکلات زیادی بیافرینند.

عاملان نفوذی افکار (نقشه) خبیث دشمنان را در کشورشان پیاده می‌کنند بدون آنکه بدانند چه ضرر بزرگی به خود و هموطنانشان می‌زنند و به خیال خود فکر می‌کنند با به سرانجام رساندن توطئه دشمنان خودشان به منافعشان می‌رسند، اما زهی خیال باطل که خود به قهقرا می‌روند! و چاهی که برای خود (نفوذی) می‌کنند اول خودشان را گرفتار خواهد کرد.

اما آنچه که امروز مسلم و مشخص است گرفتن درس عبرتی است که نباید از مکر و خدعه دشمن غافل شد و بدون شناخت عمیق، فریب ظاهر افراد را خورد و بیش از هر موقع باید مراقب عناصر نفوذی و شگرد‌های مرموز آن‌ها بود.

دشمنان جمهوری اسلامی از یک اتفاق یا مشکل اجتماعی که در داخل به وجود می‌آید در طراحی فتنه خود سعی دارند برای براندازی، اغتشاش یا ممانعت از اصلاحات، ناامیدی و سست کردن عزم راسخ مردم ایران را نشانه‌گیری کنند تا به اهداف شومشان برسند، چون «نفوذ» در دنیای امروز تأثیرگذارترین راهکار دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی و سایر کشور‌های مستقل جهان است.

استفاده دشمنان جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از ابزار نفوذ در ساختار‌های سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و... کشور از خطراتی است که همیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به آن به مسئولین و مردم هشدار داده و خواستار لزوم هوشیاری آنان در این خصوص بودند. موضوعی که خطر آن در سال‌های اخیر بسیار مشهود است و باید بیش از پیش آگاه و هوشیار بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار