در قالب رزمایش «کمک مومنانه» صورت گرفت؛

توزیع ۲ هزار دستگاه لوازم ضروری بین مددجویان مازندرانی

به مناسبت دهه امامت و ولایت ۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی و ۲ هزار سری سبد کالا به ارزش ۱۱۲ میلیارد ریال امروز در قالب رزمایش «کمک مومنانه» بین افراد نیازمند در مازندران توزیع شد.
کد خبر: ۵۳۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ - 27June 2022

توزیع ۲هزار دستگاه لوازم ضروری بین مددجویان مازندرانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور آیت الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، رزمایش «کمک مومنانه» با هدف توزیع ۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی و ۲ هزار سری سبد کالا به ارزش ۱۱۲ میلیارد ریال در بین افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.

آیت الله «محمد باقر محمدی لائینی» با بیان اینکه کمیته امداد کارنامه درخشانی در کمک به نیازمندان دارد، اظهار داشت: اقدامات خوبی در کمیته امداد برای توانمندسازی و خدمت رسانی به محرومان انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی بیان داشت: اتفاقات خوبی با همدلی و وفاق در این خصوص انجام شده است.

حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز با اظهار اینکه باید با همدلی به نیازمندان کمک کنیم، خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و دست در دست یکدیگر در راستای خدمت به نیازمندان حماسه زیبا خلق کنیم.

وی با بیان اینکه لوازم ضروری زندگی و سبد‌هایی معیشتی با کمک خیران تهیه شد، تصریح کرد: تعامل خوبی بین کمیته امداد و حوزه علمیه وجود دارد و در طرح ۳۱۳ با حضور روحانیون اقدامات خوبی انجام شده است.

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران با کمیته امداد اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

در قالب این رزمایش کالای لوازم ضروری زندگی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، آبگرمکن، لباس شویی، جاروبرقی، اتوبخار، پنکه و فرش و بسته سبد معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، حبوبات و... برای مددجویان تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار