شبکه قرآن با «غواص کربلا» به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، شبکه قرآن سیما ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد.
کد خبر: ۵۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ - 20September 2015

شبکه قرآن با «غواص کربلا» به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر دفاع پرس، «غواص کربلا» عنوان مستندی است که با بازسازی و نمایش عملیاتهای کربلای 4 و 5 به گفتگو با برخی از غواصان این عملیاتها میپردازد. این مستند  در 7 قسمت 15 دقیقهای به تهیه کنندکی مهری سرخیل و کارگردانی حسین بیات جهت پخش در هفته دفاع مقدس آماده شده است.

اولین مراسم جشن تولد شهدای شهرستان آران و بیدگل با حضور سید جواد هاشمی (رزمنده دفاع مقدس و بازیگر) تحت عنوان «شمعهای روشن» از دیگر برنامههای تدارک دیده شده شبکه قرآن سیما برای این هفته میباشد که به تهیه کنندگی مسعود رضا خالقی در 3 قسمت 28 دقیقهای و با اجرای محمد رحمان نظام اسلامی به روی آنتن خواهد رفت.

بازگویی خاطرات رزمندگان از جبهه و جنگ با عنوان «همسفران» نیز در قالب انیمیشن از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

«نغمههای فتح»، «ارمغان» و «پلاک» با محوریت شهدای روحانی و مداح و همچنین تاثیرگذاری قیام عاشورا در 8 سال دفاع مقدس از میان برنامههای تدارک دیده شده جهت پخش در این ایام میباشند.

روایت خاطرات دیدار رزمندگان اسلام با امام راحل در جماران و بازدید مقام معظم رهبری از جبهههای جنگ در «روایت فتح»، پخش تصاویر اعزام و حضور کاروان جانبازان دفاع مقدس در موسم حج با عنوان «روضه رضوان» و همچنین «شبهای عاشورایی» و «خلبان حجت الاسلام حسینی» از مستندهای شبکه قرآن سیما میباشد که در هفته دفاع مقدس به روی آنتن خواهد رفت.

«نفس صبح»، «بشری» و «فردوس» که از جمله برنامههای روتین شبکه قرآن سیما میباشند در این مدت با رویکرد و محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس پخش خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها