همزمان با برگزاری ششمین همایش ملی پدافند شیمیایی صورت گرفت؛

افتتاح نخستین نمایشگاه دستاورد‌ها و محصولات دانش‌بنیان در حوزه پدافند شیمیایی

همزمان با برگزاری ششمین همایش ملی پدافند شیمیایی، نخستین نمایشگاه دستاورد‌ها و محصولات دانش بنیان در حوزه پدافند شیمیایی در موز ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۵۳۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ - 29June 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با برگزاری ششمین همایش ملی پدافند شیمیایی از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور با همکاری دانشگاه بقیةالله (عج) که با حضور سردار «محسن ساسانی» جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار «حسن عراقی‌زاده» رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح، مدیران کل پدافند غیرعامل استان‌ها، مدیران عامل صنایع شیمیایی کشور، افسران HSE زیرساخت‌های شیمیایی کشور، اساتید دانشگاه و نخبگان حوزه پدافند شیمیایی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، نخستین نمایشگاه دستاورد‌ها و محصولات دانش بنیان در حوزه پدافند شیمیایی در تهران افتتاح شد.

شعار نمایشگاه «پدافند شیمیایی، فراگیر و دانش بنیان» است. در این نمایشگاه سعی شده است تا محصولات تولید ملی و دانش بنیان ایران در حوزه پدافند شیمیایی با عرضه خود شرکت‌ها صورت گیرد تا به ارتقای سطح کیفی این محصولات نیز افزوده شود.

نخستین نمایشگاه دستاورد‌ها و محصولات دانش بنیان در حوزه پدافند شیمیایی افتتاح شد

این نمایشگاه از هفتم تا هشتم تیر سال جاری در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است.

ایجاد مصونیت و کاهش آسیب پذیری، پیشگیری و آمادگی در برابر تهدیدات، کشف و شناسایی، امداد و نجات، درمان، رفع آلودگی و... نیازمند استفاده از روش‌های علمی بر پایه دانش بومی روز است که از اهداف پدافند شیمیایی است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها