رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:

تحقق محله اسلامی بهترین راه برای تقویت قدرت در جنگ نرم است

سردار «بابااحمدی» گفت: ما باید در مقابل جنگ نرم دشمن، قدرت نرم خود را تقویت کنیم که تحقق محله اسلامی بهترین راه برای تقویت قدرت در جنگ نرم است.
کد خبر: ۵۳۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ - 29June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «حیدر بابااحمدی» رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه قرارگاه تحقق محله اسلامی در بروجن، اظهار داشت: امروز به برکت مجاهدت شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها و همراهی امت اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت قرار دارد. اگر روزی در آب‌های خلیج فارس دشمن بزدلانه هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار می‌­داد، امروز غیورمردان ما ناو‌ها و نفتکش‌های دشمن را توقیف و پهباد متجاوز آن‌ها را سرنگون می‌کنند؛ و این امر قدرت ما را در حوزه جنگ سخت نشان می‌دهد.

سردار بابااحمدی افزود: در صحنه بین‌الملل، نهضت مقاومت در غزه از سنگ به موشک رسیده است. در یمن پس از هشت سال جنگ حتی یک وجب پیشروی نداشته‌­اند و شکست‌های متعددی را متحمل شده‌­اند. از افغانستان با خفت و خواری خارج شدند و همه این‌ها نشان از قدرت گرفتن جبهه مقاومت دارد.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور تصریح کرد: امروز سرزمین نبرد بین حق و باطل ذهن­‌ها، افکار و فرهنگ‌ها شده است و بسیج به‌عنوان تشکل بزرگ انقلاب اسلامی مأموریت تشکیل قدرت نرم جمهوری اسلامی را بر عهده دارد و در این عرصه باید قدرت‌نمایی کند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در مقابل جنگ نرم دشمن، قدرت نرم خود را تقویت کنیم که تحقق محله اسلامی بهترین راه برای تقویت قدرت در جنگ نرم است. تحقق جامعه اسلامی یک از اهداف پنج‌گانه انقلاب اسلامی و نظام الهی حضرت امام خمینی (ره) است و برای تحقق جامعه اسلامی ابتدا باید محله اسلامی محقق شود.

سردار بابااحمدی به کارکرد‌های مختلف مسجد اشاره کرد و گفت: مسجد فقط برای نماز خواندن نیست؛ بلکه کلیه کار‌های فرهنگی محله باید با محوریت مسجد اجرا شود. همه دستگاه‌ها باید از انجام اقدامات جزیره‌ای دست بردارند و همانند زمان جنگ تحمیلی همه با هم و متحد کار کنند و در قالب یک قرارگاه قرار بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان این‌که پایگاه مقاومت بسیج با مرکزیت مسجد و با رهبری امام جماعت، نخبگان و متنفذین محله را گرد هم می‌آورد و در قالب شورای تحول محله فعالیت می‌­کنند، تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های مردمی و توان دستگاه‌های مختلف در جهت رفع موانع و مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و هر مسئله‌ای که در محله وجود دارد، استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار