خدمت به محرومین در کسوت پاسداری+ تصاویر

جمعی از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) با هدف خدمت به محرومین به‌عنوان ولی نعمتمان انقلاب اسلامی، در دهستان بلهرات از توابع شهرستان نیشابور حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۵۳۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳ - 29June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومین در جای‌جای میهن اسلامی، جمعی از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) با حضور در دهستان بلهرات از بخش میان جلگه شهرستان نیشابور با انجام اقدامات عمرانی و فرهنگی به یاری اهالی این دهستان شتافتند.

خدمت به محرومین در کسوت پاسداری+ تصاویر

سرهنگ پاسدار علی نیک‌یاد فرمانده سپاه ناحیه نیشابور در خصوص فعالیت جهادی این دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) به‌صورت جهادی به‌مدت ۱۰ روز در این دهستان حضور خواهند داشت و به مردم کم‌برخودار ۱۹ روستای این دهستان در زمینه احداث منزل،  حمام و آشپزخانه کمک خواهند کرد.

وی افزود: در عرصه فرهنگی نیز اقداماتی همچون احداث و تکمیل بنای مساجد، حسینیه‌ها و مدارس و ترمیم آن‌ها در دستورکار گروه جهادی دانشگاه امام حسین (ع) قرار دارد.

مهاجرت معکوس نتیجه رفع محرومیت از روستاها

علی خلقی مسئول بسیج سازندگی سپاه نیشابور نیز در خصوص فعالیت جهادی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) گفت: لایروبی قنات روستاهای تابعه دهستان بلهرات از جمله اقداماتی است که این گروه جهادی در مدت حضور خود در شهرستان نیشابور انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: لایروبی قنات با قوت انجام خواهد شد تا با رونق گرفتن بخش کشاورزی و دامپروری مهاجرت معکوس صورت بگیرد و مرحمی بر آلام مردم این خطه از شهرستان باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نیشابور گفت: پایان‌بخش حضور دانشجویان جهادی دانشگاه امام حسین (ع) در دهستان بلهرات برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا خواهد بود.

ابوطالب جوان معاون ویژه استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور نیز در بازدید از دهستان بلهرات و فعالیت‌های جهادی صورت گرفته، بیان داشت: تمام هم‌و‌غم ما در جهت رفع محرومیت است.

وی یادآور شد: امید است این جوانان بتوانند کمک شایسته‌ای به محرومین این منطقه داشته باشند، ما نیز به‌عنوان خدمتگزاران مردم تداوم‌بخش حرکت جهادی آنها خواهیم بود.

فرماندار نیشابور در این بازدید پای درددل اهالی دهستان بلهرات نشست که تصمیمات خوبی در راستای رونق‌بخشی به حوزه کشاورزی و دامپروری اتخاذ گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار