یادداشت/ سردار عبدالرضا مرادحاجتی؛

آمریکا، پایتخت ضدحقوق بشری دنیاست

آمریکایی که منبع، صادر کننده و پایتخت نقض حقوق بشر در دنیاست با بزک سیاستمدارانی که پته رسوایی شان پیش همه روی آب ریخته سعی دارد با نمایش های مضحک رسانه ای خود همچنان بر طبل انسانیت و دفاع از حقوق بشر بپردازد.
کد خبر: ۵۳۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ - 01July 2022

آمریکا، پایتخت ضدحقوق بشری دنیاستگروه استان‌ها دفاع‌پرس‌ - سردار عبدالرضا مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ هفته قوه قضائیه و خون پاک شهید بهشتی و یارانش مثل همیشه تاریخ، به ثمر نشست و تقویم را وادار کرد به طبل حقوق بشر آمریکایی بکوبد و این استعمارگر تاریخ را رسوا تر از همیشه کند.

آمریکایی که منبع، صادر کننده و پایتخت نقض حقوق بشر در دنیاست با بزک سیاستمدارانی که پته رسوایی شان پیش همه روی آب ریخته سعی دارد با نمایش های مضحک رسانه ای خود همچنان بر طبل انسانیت و دفاع از حقوق بشر بپردازد.

آمریکا تا قبل از شهادت سردار دل ها، حاج «قاسم سلیمانی» می توانست اندک کشورهای مستعمره و نوچه خود را مجاب کند که او را مدعی حقوق بشر و ابر قهرمان دفاع از مظلومیت انسان ها و ملت ها خطاب کنند اما اعتراف رئیس جمهور مضحک وقت آمریکا به قتل پرچمدار واقعی حقوق بشر در مبارزه با داعش و دیگر گروه های مرتبط با دنیای استکبار، باعث شد که دیگر آمریکا نتواند ماهیت اصلی خود را مثل سابق پشت تریبون ها و تیترهای دروغین پنهان کند.

هفته حقوق بشر آمریکایی با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر به یک مناسب ملی و بلکه بین المللی تبدیل شده است تا فرهیختگان، هنرمندان و اصحاب رسانه ما حنای بی رنگ استکبار را به سر خودش بمالند و حقایق ضد حقوق بشری آن ها را با سند و مدرک منتشر کنند تا کت و شلواری های کراوات پوش، نتوانند سینه سپر کنند و در محافل بین المللی از حقوق بشر دم بزنند.

ایالات متحده آمریکا از گذشته‌های دور تا کنون همواره داعیه دفاع از مبانی و اصول حقوق بشر را داشته و موضوع حمایت از حقوق بشر یکی از مهم ترین شعارها و ادعاهای مقامات آمریکایی در نظام بین الملل به حساب می آید. این در حالی است که دولتمردان آن کشور، موضع گیری در خصوص وضعیت حقوق بشر در جهان را بر مبنای ترجیحات و منافع سیاسی انجام می‎ دهند و همین رویه موجبات سوء استفاده ابزاری آمریکا از موضوع حقوق بشر را در سطح بین المللی فراهم ساخته است.

اینک زمان رسوایی ناقضین حقوق بشر در دنیا به سرکردگی آمریکای خونخوار رسیده است. آمریکایی که با واسطه و بی واسطه به کودک کشی های خود در فلسطین و یمن ادامه می دهد و عراق را به آشوب کشیده و دست از سر مردم سوریه و لبنان و افغانستان بر نمی دارد.

هفته حقوق بشر آمریکایی بستر و بهانه مناسبی است که به جهاد تبیین در این خصوص بپردازیم و پرچم انسانی و اسلامی مان را در بستر رسانه های بین المللی و فضای مجازی به اهتزاز درآوریم تا ملت ها و دولت ها بدانند که اگر جایی به دنبال احقاق حق واقعی حقوق بشر در دنیاست، ایران اسلامی است که منشورهای حقوق بشری اش در طول تاریخ زبانزد عالم و آدم بوده اند و احادیث و روایاتش همه به کرامت انسانی و عدالت اجتماعی اشاره می کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها