سخنگوی فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اعزام روزانه بیش از ۲ هزار زائر بدون روادید/ زائران فقط به صورت کاروانی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد

سردار حاجیان با بیان اینکه روانه دو تا دو هزار و ۵۰۰ زائر بدون داشتند روادید از طریق مرز‌های زمینی به این کشور عراق اعزام خواهند شد، گفت: مهمترین موردی که باید به آن توجه کرد این است که زائران باید به صورت کاروانی عازم عتبات عالیات شوند.
کد خبر: ۵۳۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱ - 02July 2022

اعزام روزانه بیش از ۲ هزار زائر بدون روادید/ زائران فقط به صورت کاروانی به عتبات عالیات اعزام خواهند شدسردار «مهدی حاجیان» سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص اینکه با توجه به بازگشایی مرز شلمچه و مهران آیا زائران می‌توانند به صورت فردی از این مرزها عبور کنند، اظهار داشت: با توجه به لغو روادید از سوی کشور مقرر شد زائران به صورت کاروانی به عتبات عالیات اعزام شوند.

وی ادامه داد: روانه دو هزار تا دو هزار و ۵۰۰ نفر بدون داشتند روادید کشور عراق می‌توانند از طریق مرز‌های زمینی به این کشور سفر کنند؛ مهمترین موردی که باید به آن توجه کرد این است که زائران باید به صورت کاروانی عازم عتبات عالیات شوند.
 
سخنگوی فراجا درباره اینکه رئیس پلیس پیشگیری اعلام کردند صدور پروانه و پایان‌کار ساختمان منوط به رعایت پیوست‌های حفاظتی و امنیتی می‌شود، گفت: این مصوبه در هیات وزیران مورد تایید قرار گرفته است و پس از مشخص شدن شیوه‌نامه‌ها اجرایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار