فرمانده دفاع مقدس:

پیشکسوتان جهاد و مقاومت با روحیه دفاع مقدس در «جهاد تبیین» نقش‌آفرینی کنند

سردار «احمدی» گفت: پیشکسوتان جهاد و مقاومت باید با تبعیت از ولایت‌فقیه و با تکیه به روحیه دوران دفاع مقدس در جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به‌عنوان واجب عینی، فوری، ضروری و قطعی مورد تأکید قرار دادند حضور داشته و نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۵۳۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ - 02July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت سالگرد عملیات غرورآفرین «کربلای یک»، همایش تبیین نقش ادوات و نقش‌آفرینان آن در هشت سال دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» رئیس ستاد بزرگداشت شهدای ادوات خراسان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» جانشین لشکر ۲۱ امام رضا (ع) در دوران دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان ادوات یگان‌های رزم خراسان در سالن شهید شوشتری مرکز آموزش امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

سردار احمدی در این همایش ضمن بازخوانی سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت دفاع مقدس به تبیین ابعاد مختلف دفاع همه‌جانبه مردم و دستاوردهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی آن پرداخت.

وی اظهار داشت: امروز دلدادگی به انقلاب اسلامی و ارزش‌ها در عراق، لبنان، سوریه و یمن اگر قوی‌تر از داخل کشور نباشد ضعیف‌تر نیست و این عشق به برکت مجاهدت رزمندگان در آن حماسه جاوید حاصل‌شده است.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: پیشکسوتان جهاد و مقاومت باید با تبعیت از ولایت‌فقیه و با تکیه به روحیه دوران دفاع مقدس در جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به‌عنوان واجب عینی، فوری، ضروری و قطعی مورد تأکید قرار دادند حضور داشته و نقش‌آفرینی کنند.

احمدی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس حق حیات بر گردن آحاد جامعه و مقدسات دارند چون در دوران جوانی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی شهر و کاشانه خود را رها کرده و در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند.

وی پایبندی بر اصول و مبانی ایثار و شهادت را مورد تأکید قرار داد و حفظ و تقویت روحیه فداکاری و دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس را ضروری دانست.

این فرمانده خراسانی دفاع مقدس در خصوص نقش‌آفرینی آحاد جامعه در تشکیل قرارگاه فرهنگی بنا به تأکید فرمانده معظم کل قوا برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و مصون‌سازی جامعه در برابر این هجمه نظام سلطه مطالبی بیان کرد.

در ابتدای این نشست سردار نجاتی به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف در راستای پاسداشت شهدای ادوات یگان‌های رزم خراسان پرداخت.

این همایش با برگزاری کارگروه‌های تخصصی ستاد، گردان صف، گردان نازعات، گردان رعد، رزمندگان لشکر ویژه شهدا، رزمندگان لشکر ۲۱ امام رضا (ع) و گردان یاسین پایان یافت.

قرائت میثاق نامه و انعکاس فعالیت‌های ستاد بزرگداشت شهدای ادوات خراسان در قالب نمایشگاه از دیگر بخش‌های این همایش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها