قتل اسرای فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی با اهمال پزشکی

جنبش «الأسیره» در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت «سعدیه فرج الله» بانوی اسیر فلسطینی تأکید کرد: هدف از سیاست اهمال پزشکی رژیم صهیونیستی، قتل اسرای فلسطینی است.
کد خبر: ۵۳۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ - 03July 2022

قتل اسرای فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی با اهمال پزشکیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش «الأسیره» فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت سعدیه فرج‌الله بانوی اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی تأکید کرد: مسئولیت کامل سعدیه فرج‌الله بانوی اسیر فلسطینی در نتیجه سیاست اهمال پزشکی را متوجه رژیم اشغالگر و سازمان زندان‌های صهیونیستی می‌دانیم.

این جنبش در ادامه بیانیه خود آورده است: سیاست اهمال پزشکی یک جنایت هدفمند و سازماندهی شده در حق اسرا با هدف قتل آنان است. اگر جلوی رژیم اشغالگر گرفته نشود و این رژیم به پایبندی به قوانین بین‌الملل ملزم نشود، این قافله ادامه خواهد داشت و اسرای بیشتری به شهادت خواهند رسید.

در ادامه بیانیه جنبش مذکور عنوان شده است: از طرف‌های رسمی و حقوقی و سازمان صلیب سرخ می‌خواهیم رژیم صهیونیستی را برای تحویل پیکر شهیده فرج‌الله تحت فشار قرار دهند تا او با عزت و کرامت دفن شود.

این جنبش افزوده است: از عموم ملت فلسطین و تمامی نهاد‌های فلسطینی دعوت می‌کنیم به مسئولیت‌های خود در قبال این جنایت فجیع عمل کنند و در تلاش برای بازخواست و مجازات سران رژیم اشغالگر در تمامی محافل باشند.

الأسیره عنوان کرد: از گروه‌های مقاومت می‌خواهیم به تلاش برای دست‌یابی به یک توافق ارزشمند مبادله اسرا برای آزادی تمامی زنان و مردان اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه دهند و این تنها راه خلاص شدن ما از جنایات مستمر دشمن است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار