در پیامی؛

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان درگذشت مادر شهید ژاپنی را تسلیت گفت

مجتهدزاده با صدور پیامی درگذشت سبا بابایی ـ کونیکو یامامورا ـ مادر شهید دفاع مقدس محمد بابایی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ - 03July 2022

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان درگذشت مادر شهید ژاپنی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس درگذشت کونیکو یامامورا مادر شهید دفاع مقدس محمد بابایی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: روح بلند و ملکوتی مادر سرزمین ما بانو سبا بابایی (یونیکو یامامورا) به ملکوت پیوست و در جوارفرزند شهیدش آرام گرفت.

این مادر تجلی آیه شریفه «الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِمأَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚوَأُولٰئِکَ هُمُ الفائِزونَ» بودند و تلاش و مجاهدت بی پایان ایشان گنجینه‌ای پایان ناپذیر برای روایت مهر و شجاعت و صبر خواهد بود.

کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» روایت زندگی آن زنده یاد که به تشرف وی به دین مبین اسلام و شهادت فرزندش می‌پردازد، بار‌ها تجدید چاپ شده است. این مادر فداکار پس از تشرف به دین مبین اسلام، عمر خود را صرف ترویج ارزش‌های اسلامی، مکتب تشیع و خاندان عصمت و طهارت (ع) کرد و خدمات شایسته‌ای برای نسل فعلی و آینده به یادگار گذاشت.

به روح فرزند شهید ایشان و همچنین همسر بزرگوارشان درود میفرستیم و این ضایعه را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، خانواده مکرّم ایشان و اهالی فرهنگ و ادب تسلیت عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها