در دیدار حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر و امیر فولادی مطرح شد؛

آمادگی تولیت آستان حضرت عبدالعظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۳۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ - 04July 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و سرهنگ «حمیدرضا سهیلی» جانشین این سازمان با حضور در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «قاضی عسگر» تولیت این آستان معظم، پیرامون بهره‌گیری از فضای معنوی حرم مطهر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت‌وگو کردند.

آمادگی تولیت آستان حضرت عبدالعظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام قاضی عسگر با اشاره به ظرفیت‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برای رساندن صدای دلنشین شهیدان به جامعه، رشادت‌های ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را در تمام برهه‌های زمانی مایه اقتدار و افتخار دانست و اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افتخار بزرگی برای همه دست‌اندرکاران عرصه فرهنگی و معنوی این مرز و بوم است و این آستان مقدس برای همیاری و همکاری در به نمایش گذاشتن حماسه‌های رزمندگان اسلام آماده بوده و هست.

امیر فولادی نیز بیان داشت: ارتش با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید در سطح کشور و بیش از ۵۰۰ شهید در شهرستان ری اعم از کادر و وظیفه در کنار مردم و دیگر نیرو‌های مسلح در بر افراشتن پرچم عزت و سربلندی ایران اسلامی سهیم بوده است.

وی افزود: ان‌شاءالله که بتوانیم با همدلی و هم‌افزایی تمامی دلسوزان به ویژه جنابعالی در این آستان مقدس، در این راه به خصوص برگزاری یادواره‌های شهدا و دیگر فعالیت‌های فرهنگی موفق باشیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها