نمایشگاه دستاوردهای بسیج ناحیه حمزه سیدالشهدا مشهد افتتاح شد

در مراسمی با حضور مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) نمایشگاه دستاوردهای بسیج ناحیه حمزه سیدالشهدا (ع) با هدف شناسایی پایگاه‌های اسوه افتتاح شد.
کد خبر: ۵۳۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ - 04July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم افتتاح نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه حمزه سیدالشهدا مشهد با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجتبی غفورپور» مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع)، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر گرمه‌ای» رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع)، سرهنگ پاسدار «جواد شایان» رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

سردار گرمه‌ای در این مراسم در سخنانی بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه بسیجی توسط اعضای پایگاه‌های مقاومت به منظور اجرای هر چه بهتر مأموریت‌های محوله تأکید کرد.

وی ارتقای سطح آمادگی‌های پایگاه‌های مقاومت را در حوزه‌های مختلف ضروری دانست.

نمایشگاه دستاوردهای بسیج ناحیه حمزه سیدالشهدا مشهد افتتاح شد

این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردهای بسیج و همچنین شناسایی پایگاه‌های مقاومت اسوه در راستای تعمیم عملکردهای موفق در سطح جامعه در سالن شهدای مدافع حرم افتتاح شده است.

علاوه بر عرصه میدانی، بخشی از فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت ناحیه حمزه سیدالشهدا به‌صورت کلیپ و تصویر از طریق نمایشگرهای مستقر در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

عملکرد پایگاه‌های مقاومت شرکت‌کننده در این نمایشگاه در عرصه‌های ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی تهدیدها و فرصت‌ها، خدمت‌رسانی به روستاها و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم‌برخوردار توسط بازرسان استانی و کشوری بررسی و از بین پایگاه‌های مقاومت بسیج پایگاه‌های اسوه انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار