مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

نام خرمشهر با حماسه و ایثار گره خورده است

سردار مرادحاجتی گفت: نام خرمشهر با حماسه و ایثار گره خورده است و تمام این شهر لبریز از محتوا و بهانه‌هایی است که جوانان و هنرمندان ما بتوانند آن را دستمایه خود قرار دهند و آثار فاخری تولید کنند.
کد خبر: ۵۳۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 05July 2022

نام خرمشهر با حماسه و ایثار گره خورده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کمیسیون عملکرد مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مدیریت سردار«عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و با حضور «عباس حربی» سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه بر ضرورت و اهمیت مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: مراکز فرهنگی ما شناسنامه های ماندگاری هستند که وظیفه انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس در بین نسل ها را به عهده دارند.

وی افزود: موزه خرمشهر به عنوان اولین موزه جنگ دارای یک هویت و اصالت غنی از دورانی است که این شهر پایتخت حماسه ایران اسلامی بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: ضمن تشکر از همه زحمت هایی که همکاران خدوم ما در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر می کشند اما انتظار ما و البته مردم خیلی فراتر از این خروجی است که شاهد آن هستیم.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: نام خرمشهر با حماسه و ایثار گره خورده است و تمام این شهر لبریز از محتوا و بهانه هایی است که جوانان و هنرمندان ما بتوانند آن را دستمایه خود قرار دهند و آثار فاخری تولید کنند.

وی متذکر شد: سال پیش رو باید حداکثر برنامه های ابلاغی توسط مراکز فرهنگی ما به نتیجه برسند تا بتوانیم عقب ماندگی‌های امورات مختلف را جبران کنیم.

در ابتدای این جلسه سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته و برنامه های آینده این مرکز را ارائه داد و خواستار هم افزایی نهادهای مختلف خرمشهر در خصوص برنامه‌های دفاع مقدس شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها