مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

موزه دفاع مقدس آبادان ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری جنگ را دارد

سردار مرادحاجتی بر اجتناب مراکز فرهنگی از انجام کارهای کلیشه ای تاکید کرد و گفت: موزه دفاع مقدس آبادان در نقطه صفر مرزی ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری جنگ را دارد.
کد خبر: ۵۳۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ - 05July 2022

موزه دفاع مقدس آبادان ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری جنگ را دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کمیسیون گزارش عملکرد مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس خوزستان امروز به مدیریت سردار«عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و با حضور سرهنگ پاسدار «رضا صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه بر اجتناب مراکز فرهنگی از انجام کارهای کلیشه ای تاکید کرد و اظهار داشت: موزه دفاع مقدس آبادان در نقطه صفر مرزی ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری جنگ را دارد.

وی افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان باید از نظر نیروی انسانی، پشتیبانی و دیگر خدمات مورد نیاز تقویت شود تا بتواند نقش برجسته آبادان در دوران دفاع مقدس را ثبت، ضبط و منتشر کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: ضمن تشکر از همه عزیزان رزمنده و جوانان بسیجی که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به صورت افتخاری خادم حوزه دفاع مقدس هستند انتظار داریم که هنرمندان، نویسندگان و دیگر ظرفیت های مستعد این شهر به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کمک کنند تا شاهد خروجی محتوایی مطلوب تری از این بکرترین موزه جنگ کشور باشیم.

در ابتدای این جلسه نیز مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان گزارشی از مشکلات و فعالیت های سال گذشته و برنامه های آینده این مرکز را ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها