فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

تبیین درست واقعیت‌های نظام با بهره‌گیری از توان نخبگان و اساتید انقلابی

سردار «مسلمی» گفت: تبیین درست واقعیت‌های نظام با بهره‌گیری از توان فعالان، نخبگان و اساتید انقلابی در دستور کار سپاه کربلا قرار دارد.
کد خبر: ۵۳۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ - 05July 2022

تبیین درست واقعیت‌های نظام با بهره‌گیری از توان نخبگان و اساتید انقلابیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، گردهمایی فعالان عرصه جهاد تبیین استان مازندران با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و متخصصین و صاحب نظرانی از حوزه‌ها و قشر‌های مختلف مردمی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

این همایش با حضور و سخنرانی حجت الاسلام «سید محمد حسین راجی» پژوهشگر و نویسنده کتاب صعود چهل ساله، در دو روز به میزبانی شهرستان‌های چالوس و ساری برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از دریافت فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه با جهاد تبیین توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم، یکی از رسالت‌هایی که به سپاه استان‌ها ابلاغ شد جهاد همگانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگان در استان بود تا در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و شبهه افکنی دشمنان بتوانیم تبیین درست مبتنی بر واقعیت برای نظام داشته باشیم.

وی افزود: به همین جهت با تشکیل قرارگاه و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها موجود در سپاه و دبیری معاونت سیاسی استان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی سعی کردیم همه ظرفیت‌هایی که دارای کرسی نظریه پردازی و تبیینی هستند اعم از اساتید دانشگاه‌ها، معلمین، دانشجویان و اساتید صاحب نفوذ در حوزه‌های تربیتی را گردهم بیاریم و با بهره‌گیری از این ظرفیت بتوانیم هم فضای گفتمانی درست مبتنی بر واقعیت‌های جامعه را به سمع و نظر مردم برسانیم و هم از ظرفیت صدا و سیمای استان و ظرفیت‌های مراکز تربیتی بهره‌مند بشویم.

سردار مسلمی با بیان اینکه سپاه کربلا با دارا بودن ۲۲ قشر از بیشترین جامعه هدف در حوزه‌های مردمی برخوردار است، ادامه داد: همچنین این نهاد با برخورداری از ظرفیت بیش از ۴ هزار پایگاه مقاومت در سطح استان نسبت به سازماندهی و گردهم آوردن اقشار مختلف در حوزه اساتید دارای قدرت بیان انقلابی گام‌های موثر بردارد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به گردهمایی فعالان عرصه جهاد تبیین استان مازندران خاطرنشان کرد: امروز این جلسه به منظور بالا بردن سطح توان و بیان اساتید در حوزه جهاد تبیین برگزار شد و یکی از برنامه‌های مستمر برای بروز نگه داشتن معلومات فعالان حوزه جهاد تبیین اعم از هادیان سیاسی، مربیان تربیتی، روشنگران و مسئولین حوزه‌های نمایندگی است تا به شبهات دشمن پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها