کارشناس مسائل سیاسی:

تقوی موجب تقویت تحلیل می‌شود

سرگرد حاتمی گفت: تحلیل درست انسان‌ها بر فهم مسئله، به ایستادگی بیشتر کمک می‌کند و آنچه باعث قدرت تحلیل بیشتر می‌شود تقوی است.
کد خبر: ۵۳۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ - 05July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرگرد «حاتمی» ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران ضمن بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: آمریکا استاندارد‌های دوگانه خود را با رفتار و کردار در سطح بین‌المللی بروز می‌دهد و خود را سردمدار حقوق بشر می‌داند، اما ناقض حقوق بشر است و کشور‌ها را مستعمره خود کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا امپراطور رسانه را در دست دارد و به دنبال بازی با اعتقادات مردم است، اختلاف بین شیعه و سنی را ایجاد میکند، بهاییت را ترویج میدهد و رفتار‌های دوگانه دارد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: با نگاه به تاریخ میبینیم که ظلم آمریکا فقط مختص به جمهوری اسلامی نیست، کودتای ۲۸مرداد شاهد مثال این ادعاست. ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران میگذرد، از همان ابتدا تحریم ها، ترور، کودتا، جنگ، تحریم مالی و بانکی، و ... شروع شد و همچنان ادامه دارد، چرا که مثل کشور‌های عربی منافع آمریکا در ایران تأمین نمیشود. پس ایران را ناقض حقوق بشر جلوه می‌دهند.

سرگرد حاتمی در ادامه با اشاره به اقدامات آمریکا افزود: آزمایشگاه‌های بیولوژیک و ویروس‌های دست ساز برای از بین بردن مردم جهان از اقدامات این داعیه دار حقوق بشر است. ترور حاج قاسم، تحریم دارو، تحریم هواپیمایی، تحریم نفت، تحریم بانکی و ... بخشی از فشار‌هایی است که بر جمهوری اسلامی ایران وارد میکند تا به اهداف خود برسد.

وی در پایان گفت: این تحریم‌ها در کشور اثر دارد، برنامه اصلی آن‌ها وابستگی کامل ایران است. تلاش می‌کنند مردم را از نظام ناراضی کنند، تحلیل درست انسان‌ها بر فهم مسئله، به ایستادگی بیشتر کمک می‌کند. آنچه باعث قدرت تحلیل بیشتر می‌شود تقوی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها