رییس توسعه حل اختلاف خوزستان خبر داد:

راه‌اندازی شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در اهواز

باوی گفت: پیرو دستور رییس قوه قضاییه در جریان سفر به خوزستان به منظور تسریع در رفع مشکلات و اختلافات حقوقی جامعه هدف، شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهداء و ایثارگران در اهواز افتتاح و ابلاغ به اعضای آن اعطا شد.
کد خبر: ۵۳۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 05July 2022

راه‌اندازی شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در اهوازبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهدا و ایثارگران، امروز با حضور رییس توسعه حل اختلاف خوزستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در اهواز گشایش یافت.

«علیرضا باوی» رییس توسعه حل اختلاف خوزستان در آئین افتتاح این شعبه اظهار داشت: در اجرای برنامه‌های هفته قوه قضاییه و در راستای ارایه هر چه بهتر خدمات قضایی و حقوقی به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا و همچنین پیرو دستور رییس قوه قضاییه در جریان سفر به خوزستان به منظور تسریع در رفع مشکلات و اختلافات حقوقی جامعه هدف، شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهداء و ایثارگران در اهواز افتتاح و ابلاغ به اعضای آن اعطا شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در استان بیشترین آمار جامعه ایثارگران در سطح کشور وجود دارد، در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر مجموعه دستگاه قضایی خوزستان به این قشر، شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در اهواز افتتاح شد و در صدد هستیم بر اساس نیاز، شعب دیگری در برخی از شهرستان ها راه اندازی کنیم.

باوی گفت: مراکز توسعه حل اختلاف در سطح استان ها  خدمات مردمی شایانی به همه اقشار در حل و فصل دعاوی و اختلافات و همچنین اموری که در صلاحیت شورای حل اختلاف باشند انجام داده‌اند و خدمت به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا را همواره مد نظر دارند که راه اندازی این شعبه خدمت بسیار کوچکی در قبال این قشر است.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و بیان کرد: آرامش، آسایش، امنیت و اقتدار کشور مرهون شهدا، ایثارگران و جانبازان است و همه وظیفه داریم که خدمات بهتری در شان، منزلت و جایگاه این جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار