درخواست اسرای فلسطینی از حجاج بیت‌الله الحرام

جمعی از اسرای فلسطینی طی بیانیه‌ای خواستار توجه بیش‌ تر حجاج بیت‌الله الحرام به مسجدالاقصی شدند.
کد خبر: ۵۳۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 06July 2022

اسرای فلسطینی از حجاج خواستند آنها را فراموش نکنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جمعی از اسرای فلسطینی در بیانیه‌ای از داخل زندان‌های اشغالی، اتاق‌های قرنطینه و سلول‌های انفرادی، به امت عربی و اسلامی به طور خاص و حجاج بیت‌الله الحرام به‌طور ویژه، سلامی محبت‌آمیز و پیامی آمیخته با حسرت و دلتنگی می‌فرستیم. امروز با شما صحبت می‌کنیم، از طریق یک پیام مکتوب و فردا با شما رو در رو صحبت می‌کنیم و ان‌شاءالله در مسجد الاقصی با شما ملاقات خواهیم کرد.

مقدر شده است که بین محراب نماز و جهاد متحد شویم و از نقطه صفر به مقابله با این اشغالگر بپردازیم و در یک حالت درگیر دائمی باشیم که سبب افزایش ایمان و تقوا در ما گردیده است.

حاجیان عزیز ما امروز در بهترین روز‌های خداوند متعال زندگی می‌کنیم و شما در پاک‌ترین نقطه روی زمین هستید و دل ما مشتاق گام نهادن در این زمین است.

ما از شما درخواست می‌کنیم و همه امیدواریم که ما را در دعاهایتان فراموش نکنید و این نعمت را به ما ارزانی بدارید، چنان که زندان اشغالگران و زنجیر لعنتی آن ها، ما را از آن محروم کرده است.

برای ما استقامت و پیروزی و شکیبایی بر سختی‌ها و آزادی‌هایمان را از پروردگار بخواهید و خداوند غم و اندوه ما را به زودی برطرف کند و خانواده‌های خود را ببینیم و بیت‌المقدس را به همراه شما با نوای الله اکبر فتح کنیم.

خداوند از ما و شما کار نیک و عبادت هایمان را بپذیرد.

درباره برادران اسیر شما در زندان: محمود عارضه، محمد عارضه، نبیل المغیر، زکریا الزبیدی، مناضل نفعیات، علی الصفوری، ماهر الهشلمون، انور العصا، عبدالله عارضه، جاسر رداد، ایاد جرادت، محمود ابوشرین.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار